596 Reacties

10 maanden geleden

Hier gisteren een goede echo, ben 2 dagen terug gezet (nu 8+3). Omdat m’n darmen wat vol waren en een schaduw gaf kon ze het uitwendig niet goed zien en is het uiteindelijk inwendig gedaan

10 maanden geleden

Reactie op DemiZ99

Morgen om 11 uur. Heb zo de zenuwen 😬
Ik heb m straks om 10 uur 😬 heb amper een oog dicht gedaan van de zenuwen 😅🙈

10 maanden geleden

Reactie op Sherise30

Ik heb m straks om 10 uur 😬 heb amper een oog dicht gedaan van de zenuwen ...
Heeeel veel succes ♥️✨

10 maanden geleden

Reactie op Sherise30

Ik heb m straks om 10 uur 😬 heb amper een oog dicht gedaan van de zenuwen ...
Echt vreselijk hè 😪

10 maanden geleden

Reactie op Sherise30

Ik heb m straks om 10 uur 😬 heb amper een oog dicht gedaan van de zenuwen ...
Oh spannend!! Ik duim🍀 laat je iets weten?😊

10 maanden geleden

Wij hebben een echo gehad, onverwachts, ze hadden een extra gaatje. Het zag er heel goed uit voor 9 weken met een goed, snel kloppend hartje ❤️. Was eerste echo eerste kindje

10 maanden geleden

Reactie op bbvs

Helaas, met 6+5 weken gestopt met groeien en geen kloppend hartje te zien. ...
Wat verdrietig, sterkte

10 maanden geleden

Reactie op bbvs

Helaas, met 6+5 weken gestopt met groeien en geen kloppend hartje te zien. ...
Ah dikke knuffel🤍

10 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ik heb de 13e mijn eerste echo. Duurt echt lang he dat wachten. De datum li ...
Ik heb ook de 13e echo. Maar wat je zegt datum lijkt niet dichterbij te komen.. 😩 heb meer afleiding nodig 😅

10 maanden geleden

Reactie op sk1994

Ik heb ook de 13e echo. Maar wat je zegt datum lijkt niet dichterbij te kom ...
Vreselijk hè !! Voor mij 8 december. ‘Maar’ een week voelt als een maand. Durf hiervoor ook nog niet echt te geloven dat ik zwanger ben 😅. Maar m’n kwaaltjes en test zeggen genoeg 😜

10 maanden geleden

Reactie op R1818

Vreselijk hè !! Voor mij 8 december. ‘Maar’ een week voelt als een maand. D ...
Ja dat ook hè! Normaal gaat zo’n december maand heel snel door drukte. Dus hoop nu ook 😂

10 maanden geleden

Zojuist een goede echo gehad 💃🏼. Daarvoor thuis lekker hormonaal een potje lopen janken omdat ik het zo spannend vond maar alles zag er super goed uit 🎉 Heel erg opgelucht nu

10 maanden geleden

Vanmorgen de eerste echo gehad🤗 Alles zag er goed uit en zat op de juiste plek 🙏🏻❤️ ook het hartje al zien kloppen😍 de termijn voor nu klopt 6+4 🐻 Jeetje wat een opluchting voor nu zeg🤗 12 dec krijgen wij de volgende echo en heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige.

10 maanden geleden

Vanmorgen ook eerste echo gehad in het ziekenhuis i.v.m. ivf. Kleine zat een beetje verstopt, waardoor het meten wat moeilijker ging. Nu gemeten op 7+1. Dat is 2 dagen korter, maar niet zo erg. Hartje klopte ook ❤️ Zo ontzettend opgelucht! 5 december hebben we weer een een echo maar dan bij de verloskundige.

10 maanden geleden

Net gehad!! 6+4dagen en een kloppend hartje gezien ❤️ heel fijn om die bevestiging te hebben!! 14 dec de volgende sneakpeak naar ons kindje :)

10 maanden geleden

Gisteren! 8 weken en 3 dagen. Ben zoooooo blij :)

10 maanden geleden

Morgenochtend ivm keizersnede 16 weken geleden

10 maanden geleden

Ik heb 18 december mijn eerste echo! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik merk dat ik het toch allemaal heel spannend vind nu! Buiten vermoeidheid en soms een weeëig gevoel in m'n buik, heb ik eigenlijk geen symptomen. Ik zal blij zijn als ik straks het hartje heb zien kloppen want nu voelt het allemaal nog zo onwerkelijk. Hebben jullie dit ook?

10 maanden geleden

Reactie op AV91

Ik heb 18 december mijn eerste echo! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ...
Ik heb dit exact hetzelfde. En ik weet dat het gevoel bij m’n buik volkomen normaal is en toch vind ik het spannend. Durf dus ook het nog niet te geloven! Ik ben nu 6 weken + 5 dagen. En ben sinds een week ook elke avond misselijk.

10 maanden geleden

Reactie op AV91

Ik heb 18 december mijn eerste echo! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ...
Ja eerst zwangerschap gehad en nu weer. Vandaag mooi kloppend hartje gehad met 8 weken. Geen symptomen zegt dus helemaal niks:-)