596 Reacties

10 maanden geleden

Vandaag 8+4 🫶🏼 2 jaar geleden een miskraam gehad met 8 weken dus ik ben echt enorm zenuwachtig. 21-12 de 11 weken echo🥹 ben zo benieuwd

10 maanden geleden

Reactie op Izzy19

Spannend voor jullie allemaal zeg! 🍀 Is de eerste echo inwendig of uitwend ...
Vaak beginnen ze uitwendig maar ligt er enorm aan of ze het kunnen zien. Vaak wordt het wel inwendig

10 maanden geleden

Reactie op Sara en Johnny

Vandaag 8+4 🫶🏼 2 jaar geleden een miskraam gehad met 8 weken dus ik ben e ...
Spannend!! Is de 11 weken echo pas de eerste?! Of heb je rond deze periode al een echo (gehad)?

10 maanden geleden

Vandaag

10 maanden geleden

Reactie op JGewenst

Spannend!! Is de 11 weken echo pas de eerste?! Of heb je rond deze periode ...
Dat is dan de tweede echo! Ik heb afgelopen woensdag de eerste echo gehad en alles was goed gelukkig. Maar ik blijf zenuwachtig tot 11 weken🥹🫶🏼

10 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad🥰 bleek een week korter zwanger dan gedacht. Op de echo was een soort van spinnenwebje te zien wat bewoog naast mn baarmoeder. Ze dacht in eerste instantie dat het mijn darmen waren. Later ben ik gebeld door de verloskundige dat ze nog een keer naar de echo had gekeken en het bleek een kieste in mn eierstok te zijn can 4 bij 4cm. Heb afspraak moeten maken in het ziekenhuis. 11 dec kan ik terecht. Al met al een hele spannende dag vandaag. Ben helemaal kapot😊 fijne avond en slaap lekker lieve moeders

10 maanden geleden

Gister met 6 + 4. Hartje klopte prachtig 😍

10 maanden geleden

Ik heb 4 december de eerste echo. Ik ben dan precies 8 weken zwanger (volgens eigen berekeningen althans). Heel spannend! Ik heb niet veel klachten, dus hopelijk wordt het na de echo allemaal wat “echter” 😊

10 maanden geleden

Gisterochtend echo gehad. Precies 7 weken...hartje klopt🥰

10 maanden geleden

Ik heb 14 december de eerste echo. Zou dan 8 weken en een paar dagen moeten zijn. Het is onze eerste zwangerschap en ik vind het echt ontzettend spannend allemaal. Bij elk krampje of vermindering van symptomen ben ik bang dat het mis is. Dagen hebben nog nooit zo lang geduurd 😅 wat doen jullie om deze gedachten een beetje te verzetten?

10 maanden geleden

Ik heb 4 december de eerste echo. Ik ben dan precies 8 weken zwanger (volge ...
Heel veel plezier ❣️

10 maanden geleden

Ik heb 4 december de eerste echo. Ik ben dan precies 8 weken zwanger (volge ...
Hier ook morgen! Ik ben dan als het goed is 8+1🙏🏻 ik mag mooi vroeg om 9u, Hoelaat mag jij? Same here, amper klachten🙈

10 maanden geleden

Reactie op itisme01

Hier ook morgen! Ik ben dan als het goed is 8+1🙏🏻 ik mag mooi vroeg om 9 ...
Fijn dat je vandaag mag! Ik mag deze ochtend om 10:20 uur. Ook wel prettig de herkenning van weinig klachten, soms voelt dat toch wat gek… Zo zie je maar dat het bij iedereen heel verschillend kan zijn. Veel succes met je echo zometeen! 🍀

10 maanden geleden

Vanmorgen de echo gehad! Een mooi kloppend hartje en alles is zoals het zou moeten zijn ❤️ We voelen ons heel dankbaar en opgelucht 🍀

10 maanden geleden

Vanmorgen eerste echo gehad, volgens de meting 6+3. Het hartje klopte heel krachtig en mooi!! Hij was wel moeilijk te vinden zelfs inwendig de verloskundige gaf aan dat dat kwam omdat mijn baarmoeder gekanteld lag of omdat het toch nog iets vroeger is dan de meting dus nog maar tussen de 5 en 6 weken! Volgens mijn eigen berekening klopt 6+3 wel dus daar gaan we maar van uit! Aankomende vrijdag gelukkig alweer een echo! 💓💓💓

10 maanden geleden

Vandaag opnieuw een echo gehad alles is goed 🫶🏻

10 maanden geleden

Vandaag een echo gehad! 6 weken en 5 dagen! Derde kindje, vierde zwangerschap! Blijf het spannend vinden maar verloskundige zei dat het er allemaal goed uit ziet en het hartje klopt zoals het hoort!

10 maanden geleden

Ik moet helaas wachten tot 12 weken, ik woon in Zweden en daar is een vroege ego niet gebruikelijk. Helaas dus nog paar weken wachten. Ben nu 6+3 weken

10 maanden geleden

Vandaag 2e echo gehad, vorige week ivm kramp en bloedverlies de eerste. Toen nog vrij weinig te zien, maar inmiddels is hij mooi gegroeid met een kloppend hartje! Volgens de meting nu 6 weken.

10 maanden geleden

Vandaag om 11:00 is het zo ver onze eerste ontmoeting met ons kleine draakje in me buik zo benieuwd en best zenuwachtig