596 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op lauravanwaard

Vandaag om 11:00 is het zo ver onze eerste ontmoeting met ons kleine draakj ...
Wij hebben het gisteren avond mogen meemaken. Onbeschrijfelijk zalig gevoel!! Zodra we het hartje hoorden voel alle spanning van mij af. Geniet er maar van!!!🥰

10 maanden geleden

Wij hebben vandaag ook onze eerste echo gehad. Hartje zien kloppen en 2 dagen vooruit gezet naar 7+5. Wat een gekke garnaaltjes zijn het toch eigenlijk om zo te zien 😆

10 maanden geleden

Wat is 7+5? 😅

10 maanden geleden

Reactie op rs2024

Wat is 7+5? 😅
7 weken en 5 dagen

10 maanden geleden

Reactie op lauravanwaard

Vandaag om 11:00 is het zo ver onze eerste ontmoeting met ons kleine draakj ...
Succes! 🥰

10 maanden geleden

Ons wondertje is ook weer goed gekeurd. ❤️ Eigenlijk was dit al onze 3e echo (ivm eerdere bbz). Mooi en sterk kloppend hartje. Nu ongeveer 7+6. Wij zijn intens gelukkig. ❤️❤️

10 maanden geleden

Reactie op MirandaGM92

Ik heb 14 december de eerste echo. Zou dan 8 weken en een paar dagen moeten ...
Heel herkenbaar. Ik ben vandaag 8+5 en hebben vanmiddag de eerste afspraak en echo. Ben zo benieuwd en vind het ook spannend. Voor mij ook de eerste zwangerschap en tot nu toe veel misselijk- en moeheid.

10 maanden geleden

Bij mijn afspraak zei de verloskundige dat ze niet naar het hartje luisteren omdat dat schadelijk zou zijn. Nou ZAG je het hartje super mooi kloppen hoor dus dat is prima maar vroeg me af, is dat normaal?

10 maanden geleden

Morgenn❤

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Bij mijn afspraak zei de verloskundige dat ze niet naar het hartje luistere ...
Ja had ik ook is normaal.

10 maanden geleden

Wij hebben vandaag ook onze eerste echo gehad. Hartje zien kloppen en 2 dag ...
Wat leuk, gefeliciteerd met de goede echo!! We liepen gelijk en nu loop je iets voor me ☺️. Heb mijn echo nog niet gehad, pas volgende week als ik 8+3 ben.

10 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Wat leuk, gefeliciteerd met de goede echo!! We liepen gelijk en nu loop je ...
Dankjewel! Vind het spannend? Ik ga duimen voor een goede echo voor je. Met 8 weken is er misschien ook al wel wat meer te zien. Zo leuk!

10 maanden geleden

Vandaag de 2de echo met 8+5 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Vandaag de 2de echo met 8+5 🥰
Wat een geweldig beeld! Super duidelijk ook!

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Bij mijn afspraak zei de verloskundige dat ze niet naar het hartje luistere ...
Nog nooit gehoord eigenlijk.

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Bij mijn afspraak zei de verloskundige dat ze niet naar het hartje luistere ...
Bij mij zei ze, “ ik laat hem heel snel even horen, daarna moet die gelijk uit want anders is het niet goed voor de baby” maar dat ze hem helemaal niet laat horen vind ik wel een beetje gek

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Bij mijn afspraak zei de verloskundige dat ze niet naar het hartje luistere ...
Ja hoor, zoek maar op internet. In principe is het gebruikelijk om pas vanaf ongeveer 12 weken het hartje te beluisteren. Enerzijds omdat het voor die tijd vaak heel lastig te vinden is (en dus stress heeft), anderzijds schijnt het ook schadelijk te kunnen zijn, of in iedergeval is er te weinig bekend of dat het is dus doen ze het eigenlijk niet. In principe hoort elke praktijk zich aan die regels te houden!

10 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Wat een geweldig beeld! Super duidelijk ook!
Dankjewel was er zelf ook heel blij mee, baby’tje bewoog ook al heel goed echt fijn om te zien 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Bij mijn afspraak zei de verloskundige dat ze niet naar het hartje luistere ...
Heb ik ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Super jammer!

10 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ja hoor, zoek maar op internet. In principe is het gebruikelijk om pas vana ...
Ah oké dit wist ik helemaal niet jo. Vond het wel jammer natuurlijk maar aangezien we hem goed konden zien waren we al hartstikke blij. Vanaf 12 weken is het niet meer schadelijk dus begrijp ik uit jouw bericht?