596 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Ah oké dit wist ik helemaal niet jo. Vond het wel jammer natuurlijk maar aa ...
Nee dan sowieso niet! Dat is echt standaard en ze willen gewoon geen risico's nemen (los van het feit dat het dus vaak zo pril ook nog niet lukt om te laten horen). Volgens mij wordt het soms ook wel iets eerder gedaan, maar meestal iig rond die 12 weken.

10 maanden geleden

Reactie op Kaybxx

Bij mij zei ze, “ ik laat hem heel snel even horen, daarna moet die gelijk ...
Vind ik juist niet gek… elk risico is er 1 teveel dus snap heel goed dat het niet gebeurd tot een bepaalde termijn. Net als de reactie van Beanie85 hier beneden.

10 maanden geleden

Aanstaande donderdag eindelijk eerste echo. Kan nu écht niet meer wachten!! Klachten heb ik nauwelijks gehad (pijnlijke borsten, maar dat is inmiddels ook wat minder), dus ben heel erg op zoek naar de bevestiging dat er daadwerkelijk iets in mij zit en groeit!

10 maanden geleden

Zo spannend ik mag ook aftellen naar de eerste echo a.s. dinsdag merk dat ik er echt een beetje zenuwen voor ga krijgen nu. Zie er ook echt een beetje tegen op mn laatste echo was die van mn zoon waar geen hartslag meer op was. Daarna nog wel een aantal echo's gehad maar dat was niet om naar een zwangerschap te kijken dus dan weet je dat er ander beeld komt. Hoop zo dat ik de rust kan bewaren tot dinsdag middag..

10 maanden geleden

Morgen🤞

10 maanden geleden

Reactie op ij’tje

Aanstaande donderdag eindelijk eerste echo. Kan nu écht niet meer wachten!! ...
Ik ook donderdag 14 december de eerste echo! Tevens word onze zoon dan ook 2 jaar die dag. 😊

10 maanden geleden

Dinsdag om 12u. Kan niet wachten om ons kleine frummeltje te zien

10 maanden geleden

Spannend allemaal. Ik heb woensdag mijn eerste echo. Begint nu wel spannend te worden.

10 maanden geleden

Aankomende maandag 🥰

10 maanden geleden

Vrijdag 15 december, wachten duurt zo lang!!!

10 maanden geleden

13 december

10 maanden geleden

Reactie op BonK

Heel herkenbaar. Ik ben vandaag 8+5 en hebben vanmiddag de eerste afspraak ...
Wat spannend! En hoe is het gegaan? 😊

10 maanden geleden

13 december de echo! Enorm zenuwachtig door een eerdere miskraam en kramp sinds gisteravond.. 😣

10 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

14 Nov 🙏🏻🫶🏻👶🏼 Ook erg zenuwachtig !! Een keer een miskraam gehad met ...
Sending all the best of luck your way 🩵🩷🩵🩷🩵🩵

10 maanden geleden

Vandaag...🫣🩷 zo spannend!

10 maanden geleden

Reactie op ij’tje

Aanstaande donderdag eindelijk eerste echo. Kan nu écht niet meer wachten!! ...
Ik heb hetzelfde. In het begin een week pijnlijke borsten, maar dat is sinds een week eigenlijk zo goed als weg. Verder ook geen andere symptomen. Heel benieuwd naar de echo vanmiddag...😊

10 maanden geleden

Vandaag een goeie echo gehad, precies 8 weken 🥰 mooi kloppend hartje gezien! We zijn opgelucht.

10 maanden geleden

Wij hebben de 19e een extra betaalde tussendoor gepland. Wachten vanaf 5 december tot 29 december vond ik erg lang. Zeker omdat ik toch onzeker blijf

10 maanden geleden

Vanwege ongerustheid en geen zwangerschapskwalen toch eerder een echo aangevraagd dan 23 december. Vanochtend helaas gezien dat het erop lijkt dat het kindje gestopt is met groeien rond 5 weken.. Had vandaag rond 7 weken moeten zijn. Geen kloppend hartje gezien. Volgende week kunnen ze het bevestigen. Wij zijn enorm verdrietig 😞

10 maanden geleden

Reactie op Amariss

Vanwege ongerustheid en geen zwangerschapskwalen toch eerder een echo aange ...
Ach sterkte❤️