596 Reacties

10 maanden geleden

Vandaag eerste echo. Hartje klopte 6+1 🥰 5 dagen terug gezet.

10 maanden geleden

Omg net echo gehad 2stuks wat een schok🙄 maar wel welkom💝 spannend want ze zag geen tussenschot .. iemand ervaring hiermee?

10 maanden geleden

5 januari! Ben dan 12w+2d volgens eigen berekening ☺️ kan niet wachten!

10 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad en precies 8+2/3 dagen. Kloppend hartje ❤️ Zo blij en zo welkom! 5 januari de volgende echo!

10 maanden geleden

Reactie op AV91

Ik heb 18 december mijn eerste echo! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ...
Ik heb ‘m ook op 18 december. Tweede kindje. Hopelijk is alles in orde. En bij jou ook. Heb zelf ook bijna geen symptomen behalve vermoeidheid en hoofdpijn. Hou je me op de hoogte hoe het ging?

10 maanden geleden

Reactie op Amariss

Vanwege ongerustheid en geen zwangerschapskwalen toch eerder een echo aange ...
Stekte

10 maanden geleden

Reactie op Tamara1997

Omg net echo gehad 2stuks wat een schok🙄 maar wel welkom💝 spannend want z ...
Ja dit is echt overduidelijk 1 eiig

10 maanden geleden

Reactie op samp90

Vandaag een goeie echo gehad, precies 8 weken 🥰 mooi kloppend hartje gezie ...
Gefeliciteerd! Ik heb net ook mijn eerste echo gehad en op basis van de grootte, ben ik ook precies 8 weken. 22 juli uitgerekend hè? 😉

10 maanden geleden

Reactie op Guchi

Gefeliciteerd! Ik heb net ook mijn eerste echo gehad en op basis van de gro ...
Ja!! Jij ook gefeliciteerd 😊! Wat toevallig. Ze schommelde bij mij nog wel op 8 of 8+2, bij de termijn echo word dat meer duidelijk.

10 maanden geleden

Reactie op Amariss

Vanwege ongerustheid en geen zwangerschapskwalen toch eerder een echo aange ...
Veel sterkte 🙏🏻

10 maanden geleden

Vorige week woensdag de vitaliteitsecho en morgen intake vk. Ben heel benieuwd wanneer ze de termijnecho gaat plannen, ik hoop zo voor de kerst 🙈 en anders voor oud en nieuw hahaha. 30 dec willen we het op het verjaardagsfeest van onze dochter aan de familie en vrienden vertellen die er zijn. Zou zo fijn zijn als we hem dan al hebben gehad. Ben 27 dec 10 weken, maar zie op hun site dat ze hem met 11 weken doen🙄🤣

10 maanden geleden

Reactie op Amariss

Vanwege ongerustheid en geen zwangerschapskwalen toch eerder een echo aange ...
Sterkte!!❤️

10 maanden geleden

Ik ook 12 december. Duurt nog zo lang
Hoe ging het bij jou?! Hier alles perfect 🥰

10 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad! En wat was dat geweldig! We blijken iets verder in de zwangerschap te zijn dan gedacht! We dachten te zitten op 8+5 maar blijken. 9+3 te zijn vandaag 😅👍 we hebben ook het hartje al horen kloppen! Wat was dat bijzonder zeg! En je kunt ook het iniminie voetje al zien op de echo 🥰🥰🥰

10 maanden geleden

Reactie op MirandaGM92

Wat spannend! En hoe is het gegaan? 😊
Goed, goed kloppen hartje en al een beetje beweging gezien ☺️

10 maanden geleden

Dames, even mijn (nog steeds voorzichtige) blijheid delen! Net de 2e echo gehad, ben nu 8+2 a 8+4 en alles ziet er goed uit. Dit is mijn 5e zwangerschap na 4 miskramen.....dus mega spannend. De komende weken ook nog, want het misgaan ging meestal rond deze termijn. Dus willen jullie meeduimen dat het dit keer goed mag gaan? 🥹🤞🏻🤞🏻🤞🏻

10 maanden geleden

Wij hebben net onze eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien. Zo'n geruststelling. Tranen van opluchting! 🌸 Dat hebben we gelijk gevierd met wat lekkers van de bakker. Wat zijn we blij! De eerste mijlpaal.

10 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Hoe ging het bij jou?! Hier alles perfect 🥰
Hier ook alles perfect 😍 wel doorgestuurd naar het ziekenhuis vanwege mijn vorige zwangerschap. Ik moet nu vanaf week 12 ascal nemen en rond week 16 weer de suikertest

10 maanden geleden

Vandaag de officiële eerste echo. Ipv 8 weken zijn we 9.1❤️ alles was goed

10 maanden geleden

Hier ook alles perfect 😍 wel doorgestuurd naar het ziekenhuis vanwege mijn ...
Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoeveel mg Ascal je moet nemen straks?