596 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook alles perfect 😍 wel doorgestuurd naar het ziekenhuis vanwege mijn ...
Hier ook doorgestuurd voor Ascal. Gister opgehaald bij de apotheek en ik krijg 80mg

10 maanden geleden

Reactie op dvr1703

Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoeveel mg Ascal je moet nemen straks?
Dat weet ik nog niet. Ik heb volgende week donderdag eerst de termijnecho en daarna een afspraak met de gynaecoloog. Volgens mij bespreken we het dan

10 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Dames, even mijn (nog steeds voorzichtige) blijheid delen! Net de 2e echo ...
Jeetje wat een spanning. Ik duim zeker mee. Wanneer mag je weer voor een echo? Ik heb half 2 eindelijk een echo. Denk zelf 7 weken en 5 dagen te zijn.

10 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Vorige week woensdag de vitaliteitsecho en morgen intake vk. Ben heel benie ...
Ik heb 'm op 28 december. Verjaardag van mijn zoontje😅 Die word 2. Bij eerst echo werd ik weekje teruggezet. En zou alsnog dan termijnecho met 10 weken hebben. Vandaag voor mijn gemoedsrust 2e echo gedaan en zit rond de 28e tussen 10 en 11 weken. VK legde uit dat ze deze niet voor de 10 weken doen, maar tussen 10 en 11 in! Dus je kan het altijd vragen!

10 maanden geleden

Reactie op Daniiela1993

Jeetje wat een spanning. Ik duim zeker mee. Wanneer mag je weer voor een ec ...
Ja, echt! Nu 2 weken wachten....dus pfff dit zijn echt de engste weken. En ik weet dat een echo niks zegt, dus de geruststelling is dan steeds maar alleen het moment. Dus zelf aangegeven 2 weken ertussen is goed. Maar blijft lastig! Spannend, inmiddels ben je al geweest....hoe ging het?

10 maanden geleden

Straks om 10 uur mijn eerste echo. Als het goed is ben ik 8+4. Ik vind het super spannend.

10 maanden geleden

Ik heb ook straks m’n eerste echo! Super spannend inderdaad. Volgens eigen berekening zit ik ergens tussen de 7+6 en de 8+2

10 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Ik heb ook straks m’n eerste echo! Super spannend inderdaad. Volgens eigen ...
Hoe ging het?! Ze moest bij ons echt even zoeken maar uiteindelijk een kindje gezien met kloppend hartje!

10 maanden geleden

Reactie op plien95

Straks om 10 uur mijn eerste echo. Als het goed is ben ik 8+4. Ik vind het ...
Hoe ging je echo ????

10 maanden geleden

Ik heb straks over een halfuurtje mijn eerste echo, ik ben ZO zenuwachtig pfff.🤞🥺

10 maanden geleden

Reactie op Mendyx

Hoe ging je echo ????
Goed! Mooi kloppend hartje gezien 💓

10 maanden geleden

Vanmiddag eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien en klopt ongeveer met eigen berekening 7+3. Ben benieuwd naar de volgende met 11 weken

10 maanden geleden

Reactie op plien95

Hoe ging het?! Ze moest bij ons echt even zoeken maar uiteindelijk een kind ...
Ik heb er een beetje een raar gevoel aan overgehouden.. er was duidelijk een kindje te zien met een kloppend hartje 🥳 Maar volgens mijn berekening met de laatste keer van mijn menstruatie zou ik nu 8+2 weken moeten zijn. Zij kwam uit op 7 weken. Daarnaast zag ze ook dat er wat vocht te zien is dat ik als gevolg daarvan waarschijnlijk nog een (onschuldige) bloeding ga krijgen omdat je lichaam dat uit nature afstoot. Al met al eigenlijk goed nieuws maar toch krijg ik er een gek gevoel bij ..

10 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Ik heb er een beetje een raar gevoel aan overgehouden.. er was duidelijk ee ...
Oh echt. Bij ons meette ze eerst ook minder groot. De tweede keer dat de meette kwam er een halve cm bij.😉 wel spannend als je ws nog een bloeding gaat krijgen! Maar als het onschuldig is, is het goed!

10 maanden geleden

Hier vandaag de eerste echo gehad! Volgens eigen berekeningen zat ik op 8+1 maar volgens de meting voor nu op 8+5. Mooi kloppend hartje gezien, 4 januari de volgende echo 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Evvelin2

Hier vandaag de eerste echo gehad! Volgens eigen berekeningen zat ik op 8+1 ...
Echt al een baby 😍 gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Mijn eerste echo is bij 9 weken. Ben er niet zo mee bezig eerlijk gezegd. Ik zie t wel. Ontdekte t ook bij 7 weken, denk ik? Miskramen is 1 op de 4 dus wil mezelf vooral niet teleurstellen. Lichtelijk bloedverlies en kerst komt eraan dus fijn om straks te weten waar ik aan toe ben. Hopelijk is jullie eerste echo goed verlopen!

10 maanden geleden

Reactie op plien95

Oh echt. Bij ons meette ze eerst ook minder groot. De tweede keer dat de me ...
Nou ze had gisteren gelijk. Sinds vannacht een bloeding met helderrood bloed. Ben benieuwd hoelang dit aanhoud en of ik me echt geen zorgen hoef te gaan maken

10 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Nou ze had gisteren gelijk. Sinds vannacht een bloeding met helderrood bloe ...
Ik heb ook vorige week een bloeding gehad en niks aan de hand kan met de innesteling te maken te hebben of er is een adertje geknapt

10 maanden geleden

Net gehad hier ben ik 8 + 6 weken zwanger