596 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bmwz

Ben nu 5+1 en we hebben 1 december de eerste echo! Nog meer dan drie weken, ...
Hi! Hier hetzelfde en lopen gelijk ☺️ voor mij een eerste kindje

één jaar geleden

16 november, superspannend! Voel me flink beroerd sinds deze week (6+2)

één jaar geleden

pas 22 november 🥴, nog even wachten

één jaar geleden

21 november echo, dagen aan het aftellen. Dan 6+1. Een vroege echo omdat de vorige zwangerschap een bbz was en er 1 eileider is verwijderd.

één jaar geleden

17 november eerste echo met 6+6. Zo spannend/eng na een eerdere miskraam😅 bij mn vorige zwangerschap tijdens de eerste echo gehoord gekregen dat het 1 week geoeiachterstand had. Daarna 2e echo goed. 3e echo geen hartactie meer… ik duim voor ons allemaal en ben benieuwd naar de eerste echo verhalen/foto’s 😍

één jaar geleden

Gay couppel hiero🙋🏼‍♂️. Wij hebben de eerste echo gister gehad omdat onze draagmoeder was flauw gevallen nu staat de volgende echo gepland op 1 December.

één jaar geleden

Gay couppel hiero🙋🏼‍♂️. Wij hebben de eerste echo gister gehad omdat onze ...
Ach dat is schrikken! Was alles wel goed op de echo?

één jaar geleden

Reactie op Kimb071091

Ach dat is schrikken! Was alles wel goed op de echo?
Ja er was een mooi vruchtzakje te zien met een vruchtje. We moeten de draagmoeder wel in de gaten houden of ze niet weer flauwvalt want dan word ze voor de zekerheid opgenomen.

één jaar geleden

Al een echo gehad op 4w en 5 dagen. Hierbij was al een klein vruchtzakje te zien. Zegt nog weinig natuurlijk.. volgende echo gepland op 20 november! Duurt nog zo lang..

één jaar geleden

Ik heb mijn intake met 8 weken en bij 10 weken…(8decemer) m’n eerste echo

één jaar geleden

29 nov, duurt nog wel een tijdje😅

één jaar geleden

Net een echo gehad ivm niet weten hoelang zwanger etc, volgens de verloskundige 5+1 nu, Er was nog niks te zien behalve de zwangerschapsring Schijnt normaal te zijn op deze termijn.. dus over 2 weken weer een echo gepland staan

één jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn eerste echo, dan ben ik als het goed is 6 weken en 3 dagen!

één jaar geleden

27 November, ik krijg een echo met 7 weken ivm fertiliteitstraject

één jaar geleden

Eerste echo met 8 weken, op 2 december.

één jaar geleden

1 december, ben dan 7 weken 😍

één jaar geleden

Aankomende donderdag, ben dan 7+3

één jaar geleden

Volgende week vrijdag! Dan ben ik 6 weken en 3 dagen. Nog best vroeg lees ik zo terug. Ik belde een verloskundige dichtbij en vertelde dat ik dan al langs kan komen. Al lees ik online dat je nog niet echt veel kan zien.. Ik vind het wel echt zooo spannend. 🤍

één jaar geleden

5 december 🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Vandaag 3+5, heel pril nog… weet niet hoe ik me zenuwen in bedwang kan houden de komende weken hahaha

één jaar geleden

Reactie op Iris Z

Volgende week vrijdag! Dan ben ik 6 weken en 3 dagen. Nog best vroeg lees i ...
Ja ik mag woensdag ben dan 6 weken en 5 dagen mocht ook iets eerder ivm miskraam vorige maand dus ben echt benieuwd 🍀