596 Reacties

één jaar geleden

Reactie op mld28

Zojuist eerste echo gehad ivm klachten! Verloskundige zag niks zitten en wa ...
Je blaas gemeten.......😳😳😳 Was het een stagiaire ofzo?! 🫣 Gelukkig alles oke!!

één jaar geleden

Obv dat ik nu 4 weken zwanger ben is de vitaliteitsecho op 6 dec en de intake bij vk. Duurt nog zooo lang 🫠 Maar dat gevoel herkennen jullie denk ik, he?! 🤣

één jaar geleden

Reactie op Shai.G

29 nov, duurt nog wel een tijdje😅
Ik ook! Zo spannend

één jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Obv dat ik nu 4 weken zwanger ben is de vitaliteitsecho op 6 dec en de inta ...
Bij mij is de vitaliteitsecho ook pas op 5 december. Vandaag 4.2. 3 weken voelen als een eeuwigheid

één jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Je blaas gemeten.......😳😳😳 Was het een stagiaire ofzo?! 🫣 Gelukkig alle ...
Geen eens zie via sociale dat ze 2 maand haar diploma heeft maar dan als nog 😅of zeg dan goh ik zie het niet goed laat toch even iemand anders kijken ipv zeggen dat het niet goed zit morgen contact met hun hierover want ben me natuurlijk rot geschrokken

één jaar geleden

Reactie op mld28

Zojuist eerste echo gehad ivm klachten! Verloskundige zag niks zitten en wa ...
Meen je niet 🤦🏻‍♀️

één jaar geleden

30 november heb ik mijn eerste echo pas. Ik vraag me af hoe ik deze dagen (weken) door ga komen 😅

één jaar geleden

Hier pas 22 december de 10 weken echo. Wilde er eigenlijk een voor Sinterklaas ( on het dam familie te kunnen vertellen dan zou ik 7+1) zijn maar de vk gaf aan dat zij pas vroege echo’s vanaf 8/8,5 week doen ondat er anders een risico is dat ze geen kloppend hartje vinden wat dan een week later wel gewoon te zien is en dat stress om niks zou opleveren. Als dat zou is ben ik het helemaal ermee eens dat ik het niet vroeger wil maar zie hier ook veel mooie echo’s na 7 weken..

één jaar geleden

7 december met 7+5 weken

één jaar geleden

7 december met 7 weken

één jaar geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

14 Nov 🙏🏻🫶🏻👶🏼 Ook erg zenuwachtig !! Een keer een miskraam gehad met ...
Ik ook morgen!!

één jaar geleden

29 november 1e echo met 7+2 weken. Deze keer bewust gewacht tot 5 weken met bellen naar de vk zodat het wachten minder lang duurt voor mijn gevoel!🙈

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Ik ook morgen!!
Succes morgen , hoelaat heb je de echo ?

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Ik ook morgen!!
Aaah super😍🍀👶🏼 ik had hem vorige week al met 6 weken ivm geen symptomen meer ! Ik heb de 29e weer ben dan 9+2🫶🏻🫶🏻

één jaar geleden

Ik aankomende donderdag, dan ongeveer 7.5 week, spannend!

één jaar geleden

Bij mij is de vitaliteitsecho ook pas op 5 december. Vandaag 4.2. 3 weken v ...
Jaaaaa heb ook echt de middag van de positieve test gelijk aangemeld. Ik dacht; misschien is t druk ofzo hahaha. Nu denk is pffff had ik maar ff gewacht 🤣

één jaar geleden

Reactie op saartje2024

Hier pas 22 december de 10 weken echo. Wilde er eigenlijk een voor Sinterkl ...
Je kan evt elders een pretecho laten maken? Vanaf 6 weken een echo kan gewoon, hoor! Snap de redenatie, maar bij ons worden de vitaliteitsechos gewoon tussen 7 en 8 weken gedaan 😊

één jaar geleden

Reactie op mld28

Geen eens zie via sociale dat ze 2 maand haar diploma heeft maar dan als no ...
Nou heel goed dat jw nog contact opneemt!! Ik vind het echt heel erg... Op 2 manieren; ten eerste dat ze jullie ontzettend laat schrikken... maar ook dat ze dus blijkbaar het verschil tussen een bm en blaas niet weet/ziet... ik ook niet, maar ik heb er niet voor gestudeerd!!

één jaar geleden

Succes morgen , hoelaat heb je de echo ?
09:00 al gelukkig

één jaar geleden

Reactie op Immie26

15 december 😩 wat duurt dat nog lang! Ben dan 7-8 weken maar toch…grrr
Hé wat leuk, ik heb hem ook 15-12! Ik ben dan 8+1 ☺️