596 Reacties

één jaar geleden

23 november ben dan 6 weken en een dag🙏🏼 vroege echo ivm eerdere miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap

één jaar geleden

Reactie op Evvelin2

Hé wat leuk, ik heb hem ook 15-12! Ik ben dan 8+1 ☺️
Wat leuk! Ik denk dat ik dan ook 8+1 ben haha! Ik heb zelf nog maar voor 6+6 een echo ingepland, scheelt toch een weekje wachten 🤭

één jaar geleden

5 december heb ik de vroege echo. Echt zo spannend!

één jaar geleden

Reactie op saartje2024

Hier pas 22 december de 10 weken echo. Wilde er eigenlijk een voor Sinterkl ...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een pretecho laten doen bij 6+2 omdat ik eerst wat wou zien voor we het gingen vertellen. Nu ga ik dat weer inplannen. Had toen zelfs al een kloppend hartje. Was wel gebeld dat er een kans was dat er nog geen kloppend hartje te zien zou zijn en we dan ongerust kunnen raken. Dus wellicht is een pretecho een optie?

één jaar geleden

Ik heb pas 30 november de eerste echo 😅 omdat ik heel onregelmatig ongesteld was en het best wel even duurde voordat ik weer zwanger was, hebben ze hem expres laat gepland zodat er hoe dan ook iets te zien zou moeten zijn. Ik ben dan als het goed is 9 weken. Wachten duurt laaaang zeker omdat ik steeds wat lichtroze en bruine afscheiding/bloedverlies hebben na het afvegen.

één jaar geleden

Reactie op bbvs

Ik heb pas 30 november de eerste echo 😅 omdat ik heel onregelmatig ongeste ...
Ooooh ja dat is wel slim, maar aan de andere kant ook heel lastig ja hahaha. Ik heb ook elke dag wel een paar x oudroze/bruine afscheiding, ik vind dat wel spannend...🥹 Kan ik me van ons dochtertje niet zo herinneren... Ik las dat het er in week 4-6 bij kan horen incl de menstruatiekrampen. Maar ook dat je moet bellen bij bloedverlies. Ik heb echter geen idee of bruinverlies ook telt als bloedverlies zo lang het bruin/roze is en niet helderrood?

één jaar geleden

Hier een slechte echo gehad net… Eerst op de buik en ze dacht een vruchtje te zien ( en beweging ervan ), toen nog inwendig en er zat NIKS in de baarmoeder. Ik heb nog geen een keer bloedverlies gehad, dus het blijft vreemd. Mijn hcg verdubbelt nogsteeds per 48 uur, dus er klopt iets niet.. Om 11:30 een afspraak bij de gynaecoloog en ik hoop op meer duidelijkheid!

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Hier een slechte echo gehad net… Eerst op de buik en ze dacht een vruchtje ...
Succes! Hier gisteren het zelfde verhaal maar bij gynaecoloog nog een echo gemaakt en die hadden meteen vruchtzakje in beeld .. dus blijf hoop houden!

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Hier een slechte echo gehad net… Eerst op de buik en ze dacht een vruchtje ...
Heel veel succes dalijk .. hoeveel weken zou je moeten zijn volgens je eigen berekening ?

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Hier een slechte echo gehad net… Eerst op de buik en ze dacht een vruchtje ...
He, wat gek? 😦 Wat ontzettend spannend nu voor jullie, ik duim voor jullie!! 🤞🏼🤍

één jaar geleden

Reactie op mld28

Succes! Hier gisteren het zelfde verhaal maar bij gynaecoloog nog een echo ...
Aah dat geeft mij wel een beetje hoop

één jaar geleden

28 november

één jaar geleden

Heel veel succes dalijk .. hoeveel weken zou je moeten zijn volgens je eige ...
6 weken en 3 dagen!

één jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

He, wat gek? 😦 Wat ontzettend spannend nu voor jullie, ik duim voor jullie ...
Jaa heel gek, mijn hcg is ook al 17 000 dus de verloskundige zei van te voren ook ja de zwangerschap ontwikkeld zich goed en nu dit

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Hier een slechte echo gehad net… Eerst op de buik en ze dacht een vruchtje ...
Ah best schrikken. Hoeveel is je hcg nu dan?

één jaar geleden

Reactie op Kimb071091

Ah best schrikken. Hoeveel is je hcg nu dan?
Hij was vorige week vrijdag 17 000

één jaar geleden

Zojuist vitaliteitsecho gehad. Weekje geleden was er niks te zien, vandaag mooi kloppend hartje gezien gelukkig. Ben 6+1 en 8 juli uitgerekend🥰

één jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Zojuist vitaliteitsecho gehad. Weekje geleden was er niks te zien, vandaag ...
Aaaahhh 😍🥰

één jaar geleden

Morgen eerste echo, eind vorig jaar miskraam gehad 🤍 dus best spannend.

één jaar geleden

Reactie op Trotsemamma

Morgen eerste echo, eind vorig jaar miskraam gehad 🤍 dus best spannend.
Ik ook morgen , hoelaat heb jij hem ? En hoeveel weken ben je dan