53 Reacties

4 maanden geleden

Gelijk want ze passen op m'n zoontje 😝

4 maanden geleden

Bijna gelijk, en dan (heel) kort in her ziekenhuis. Waarschijnlijk zonder vasthouden. Daarna ligt het aan de gehele situatie, waar ik zin in heb of wat ik aankan! Daar valt voor mij nu nog niks over te zeggen. Maar ik zou zelf als oma ook graag even snel langskomen, de rest van de familie boeit me niet. Maar zou me toch bezwaard voelen als ik m'n ouders of schoonouders een groen licht zou moeten geven op 'n bepaald moment, misschien komt die pas over 2/3 weken.. dan zou ik t lullig vinden, dan liever zo. 😅

4 maanden geleden

Mijn moeder is er zodra het begint om de oudste op te vangen. Schoonfamilie komt gelukkig helemaal niet

4 maanden geleden

Na de bevalling zullen onze ouders broers en zussen direct thuis komen. Dan blijven ze ongeveer een uurtje wat bij me zoontje ook het geval was. Daarna komen ze wel gewoon weer dagelijks langs denk ik 😂 Me zoontje zal bij me moeder gaan blijven

4 maanden geleden

Dochter is gisteren geboren en mijn moeder is gisteren ook al in het ziekenhuis geweest omdat ze op ons zoontje paste. Schoonouders komen pas wanneer wij daar de behoefte aan hebben

4 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Jullie zoon Sev is ook van december 21 toch?
Yes! De 28e!

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Yes! De 28e!
Volgens mij zit jij ook in de december 21 forum toch? Onze Sef is van 14 december 21. 28 dec was mijn uitgerekende datum toen 😜 Verwachten nu een meisje , jullie ook toch?

4 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Volgens mij zit jij ook in de december 21 forum toch? Onze Sef is van 14 de ...
Hahaha wat toevallig! Wij nu ook een meisje. Was toen de 16e uitgerekend en hij had echt zijn tijd genomen... Verwacht dus eigenlijk ook niet dat deze dame besluit voor de 40 weken te komen.

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Hahaha wat toevallig! Wij nu ook een meisje. Was toen de 16e uitgerekend en ...
Ja je weet het niet. Maar toch ga je er inderdaad dan beetje vanuit. Ik denk nu ook steeds dan zal deze ook wel rond 38 weken komen.. maar dat wil natuurlijk ook niks zeggen . Wat is nu je uitgerekende datum?

4 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Ja je weet het niet. Maar toch ga je er inderdaad dan beetje vanuit. Ik den ...
De 22e. Dus nog eventjes wachten! En jij?

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

25e dus duurt ook nog effe denk ik 😂