52 Reacties
één maand geleden
Vanaf dag 3 kv gaan geven. Met zeven weken ongesteld geworden, ben nu 8 weken en 5 pp. Geen krampen gehad maar wel ongeveer week ervoor het typisch ‘rubberachtige’ slijm van de ovulatie gehad. Ongesteldheid duurde bij mij 7 dagen en was wel heftiger qua bloedingen als normaal, maar dat is bekend bij de eerste ongesteldheid. Het leek erop dat ik nu weer ongesteld aan het worden was maar gisteren de pil weer opgestart. 🙃
één maand geleden
Nog niet, 9.5 week. Maar heb sinds gister puisten, 3 stuks 🥴 Heb de hormonale acné zo niet gemist. Zal over een weekje wel ongesteld worden denk ik 🥲
één maand geleden
Hier 11+4 na de bevalling en ook nog niet ongesteld… Geef ook vanaf het begin kunstvoeding. Wat al gezegd is, ook buikkrampen maar dat heb ik al eerder gehad en trok ook weer weg. Het is dat ik weet dat ik niet zwanger kan zijn, maar anders… Bij mijn dochter was ik vrij snel al weer ongesteld
één maand geleden
Van mij mag het zo lang mogelijk wegblijven 😆! Ben nu bijna 7 weken pp en nog geen menstruatie. Geeft ook kunstvoeding maar wel eerste 4 weken combi met bv. Ben benieuwd of dat nog uitmaakt. Zo nu en dan wel flinke krampen en dan denk ik ‘het komt er aan’ maar tot nu toe blijft het uit
één maand geleden
Na 6.5 week weer ongesteld, geen krampen, wel een baby die een regeldag had en ik heel heel heel erg chagrijnig, toen viel het kwartje. Toen naar de wc en jawooorrr
één maand geleden
Ik ben morgen 9 weken geleden bevallen en ook nog niet ongesteld geweest. Ik geef bv. Mag nog wel even lekker wegblijven van mij 😃 haha
één maand geleden
7.3 dagen na de bevalling en vanmorgen denk ik ongesteld geworden.
Weet alleen niet of het echt ongesteldheid is of vloeien want gisteren heb ik een feestje gehad waar ik flink heb staan dansen. 💃🏼 weet dus nu niet of ik tampons kan gebruiken. Wil natuurlijk geen infectie.
één maand geleden
3,5 week met borstvoeding. Waar de loos, zou er lekker van genieten dat het wegblijft!
(Vrij zeker dat dit ongesteld was want na 6,5 week weer, andere geur en kleur dan vloeien en gevoelige tepels)
één maand geleden
Reactie op First1
7.3 dagen na de bevalling en vanmorgen denk ik ongesteld geworden.
Weet a ...
Ik heb met 6 weken gewoon tampons gebruikt, was al na 2,5 week gestopt met vloeien. Alleen voelde het vooral de eerste dag echt ruw van binnen niet fijn. Daarna die OB met zo’n zacht laagje ging al beter (was toen ook heftiger ongesteld). Tampons zakten nog wel behoorlijk uit bij me (had ik bij mn eerste dochter in begin ook, ging later beter).
één maand geleden
Hier ook vanaf begin kunstvoeding en was met 8 weken precies weer ongesteld. Waar ik er normaal enorm veel last van had (zo misselijk dat ik niet kon functioneren) en daarom de pil doorslikte had ik nu nergens last van.. dat had ik niet verwacht haha hopen dat het zo blijft!
één maand geleden
Nu 9.2 weken geleden bevallen en nog steeds niet ongesteld! Ik geef kv