52 Reacties

één maand geleden

Hier na 7 weken eerste menstruatie ook kunstvoeding vanaf begin! Wel een keizersnede gehad (geen idee of dit verschil maakt)

één maand geleden

Bij mijn oudste zoontje was ik pas na 13 weken ongesteld. Ook kv. Dinsdag 10 weken geleden bevallen en nog geen tekenen van ... Geef ook nu weer kv. Mag van mij nog wel even wegblijven. 😜

één maand geleden

Ik geef volledig borstvoeding en met 7+5 weken al weer ongesteld. Echt krampen en lage rugpijn, wel weinig bloed, maar ben ook pas met 6 weken gestopt met vloeien.

één maand geleden

Ik ben 17 juli bevallen ben 2 dagen geleden ongesteld geworden

één maand geleden

Hier bv en met 6 weken ongesteld

één maand geleden

Ik ben na 2 weken gestart met flesvoeding en mijn eerste menstruatie begon weer met 5 weken 😓

één maand geleden

Bijna 11 weken en ook nog niet ongesteld. Geef wel volledige borstvoeding. Zou zeggen..geniet er nog even van. Van mij mag het nog wel even wegblijven:)

één maand geleden

Inmiddels al 2 keer mijn menstruatie gehad. De eerste keer was 5 weken en 3 dagen na de bevalling. Direct weer puistjes, zo niet gemist 😭😭

één maand geleden

Hier 12 weken na keizersnee met fulltime kolven.

één maand geleden

Ik was na 5 weken al ongesteld met KV

één maand geleden

Ik geef een combi van kunstvoeding en moedermelk. Moedermelk kolf ik af. Een paar keer per week leg ik haar aan (als ik merk dat ze nog niet helemaal verzadigd is). Inmiddels is de kleine 9 weken en ben nog niet ongesteld geworden.

één maand geleden

Na 5 weken, en vanaf toen om de week 😫 en geef bv

één maand geleden

Ik geef kunstvoeding en werd in de 6e week ongesteld, de 10e week wederom

één maand geleden

8 weken na de bevalling denk ik dat ik weer ongesteld ben geweest. Twijfel wel een beetje omdat het zo weinig was met hele lichte krampjes.

één maand geleden

Precies na 7 weken, ik geef kunstvoeding. De menstruatie was nog zwaarder dan normaal😵‍💫

één maand geleden

Ik lees mee.. mijn dochtertje is nu 13 weken en ik heb tot de 11 weken ongeveer gekolfd. Nog niet ongesteld geworden

één maand geleden

Hier 12 weken pp. Nog niet ongesteld geweest, geef kunstvoeding. Heb ook pcos, dus ben benieuwd of het daaraan ligt (en er dus niks is gereset) of dat er meiden zonder pcos ook nog niet ongesteld zijn rond deze termijn.

één maand geleden

Hier is de tweeling 15 weken geef wel volledig borstvoeding maar nog niet ongesteld geweest. Al mag het van mij nog wel lang wegblijven!!

één maand geleden

Reactie op AnneM90

Hier 12 weken pp. Nog niet ongesteld geweest, geef kunstvoeding. Heb ook pc ...
10 wkn, geen pcos maar ook nog niet ongesteld

één maand geleden

11 weken geleden bevallen en nog niet ongesteld geweest. Ik geef volledig bv.