52 Reacties
één maand geleden
Hier 8+1 weken geleden bevallen, en nog niet ongesteld. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik geef kunstvoeding
één maand geleden
Gisteren ongesteld geworden 10,5 week na de bevalling. Ik voem me er zo niet fijn door. Buikkrampen, hoofdpijn, down gevoel, en lekker geïrriteerd de hele dag. Heerlijk die hormonen 😅
één maand geleden
Beide volledig bv
Bij de eerste na 6 maanden voor het eerst en dan ook heel onregelmatig. En toen ik stopte met bv na bijna een jaar was m’n cyclus meteen als vanouds.
Nu de 2de heb ik 2 keer wat bloed en krampen gehad maar nu ook weer niks dus ga er niet vanuit dat ik m’n normale cyclus terugkrijg voorlopig
één maand geleden
Hier wel steeds krampen maar bijna 12 weken verder niks heb 1.5 dag mini bloedverlies gehad maar ongesteldheid kan ik het zeker niet noemen
één maand geleden
Vandaag 11 weken geleden bevallen en nog niet ongesteld. Bij mijn eerste was ik begin maart bevallen en midden juni weer ongesteld geworden
één maand geleden
14 weken geleden bevallen, sinds dag 5 over op KV en nog niet ongesteld. Wel meerdere keren krampen, vervelend gevoel in mijn buik. Heb het gevoel er al weken tegenaan te hikken, zo irritant. Laat het maar gewoon komen denk ik dan... Wel afscheiding, puistjes. Heb een dagje sauna gepland voor 12 oktober en het idee was eigenlijk wel dat ik dan klaar was met menstrueren maar op deze manier....
één maand geleden
Ben 11 weken geleden bevallen en vandaag weer ongesteld geworden. Vanaf het begin kv gegeven dus het heeft echt wel lang geduurd ook!