9 Reacties
één maand geleden
Ik zou het gewoon proberen, wellicht slaapt hij er prima in. Niet alle baby’s hebben inbakeren nodig of vinden het fijn. Mijn baby slaapt soms in een love to dream slaapzakje maar hij slaapt in een normale slaapzak net zo goed. Ik merk geen verschil. Strak inbakeren heb ik zelf nooit gedaan. Uiteindelijk zal je toch moeten stoppen met inbakeren als ze gaan omrollen
één maand geleden
Ons zoontje lag de eerste weken ook strak ingebakerd. Sinds paar weken heb ik de love to dream gekocht zodat ik het inbakeren kon afbouwen & hem kon laten wennen om zijn armpjes vrij te hebben liggen (je kunt die mouwjtes afritsen) Nu duimt hij 🙈 en zijn we dus eingelijk sinds paar dagen over op geen mouwen zonder af te bouwen. Heb niet het idee dat hij last heeft of zichzelf wakker slaat. Ik zou het dus proberen 😄 is het niet fijn, kun je gewoon weer terug.
één maand geleden
Ik ben eerst een keer gewoon gaan proberen zonder, dat bleek nog te vroeg toen sloeg ze zichzelf wakker. Twee weken later een nieuwe poging gedaan en toen bleek ze er klaar voor. Inmiddels slaapt ze al 3 weken in een gewone slaapzak.
Gewoon even uit proberen! Je kan hem na een keer wakkerslaan gewoon weer aandoen en even wachten en nog een keer proberen! :)
Wij hebben hier trouwens wel ook het Nunki lakentje wat de overgang heel fijn maakt. Misschien is dat nog wat!
één maand geleden
Onze meid lag eerst ook ingebakerd maar na een week op 7 begon ze zich er steeds uit te wurmen omdat haar duim in de mond probeert te doen, sinds dien slaapt ze in een gewone slaapzak en dat gaat prima. Ze slaat zich ook niet wakker en als ze onrustig is kan ze zelf de duim in de mond doen (lukt haar bijna inmiddels ) of voelt ze aan haar knuffeltje.
één maand geleden
Begreep dat bij de meeste baby’s bij 3/4 maanden die moro reflex minder wordt waardoor ze zichzelf niet meer zo wakker maaien omdat ze van een geluidje schrikken. Onze dochter is nu 9,5 week en lijkt soms al wat beweeglijk richting haar zij dus wij willen inbakeren ook gaan afbouwen (ze ligt nu in een meyco inbakerslaapzakje). Wil dat gaan proberen af te bouwen met de puckababy mini of het nunki lakentje :)
één maand geleden
Mijn kindje slaapt vanaf het begin al in een slaapzak. Soms slaat ze zichzelf wakker maar dan valt ze ook gewoon weer in slaap daarna