10 Reacties
22 dagen geleden
Wij merkten dat we ons zoontje voor de laatste fles ook moesten wakker maken. Heb dus ook lang in dubio gezeten wanneer moet ik stoppen. Ik ben dus op 1 dag gewoon gestopt en gedacht ik zie wel hoelaat die komt 🤷♀️ nu al 2 nachten op een rij geslapen van 19 tot 7. Overige flessen niet opgehoogd, dus ik zou zeggen lekker proberen. Komt die snachts dan is die er misa nog niet klaar voor en probeer je t daarna weer een keer
21 dagen geleden
Wij zijn er nu ook twee nachten mee gestopt. En waar hij eerst nog kwam voor een voeding in de nacht is dat nu ook niet meer. We moesten hem eigenlijk ook altijd wakker maken voor de fles en at de ochtend niet of wijnig. Dus dachten ook we zien wel. En is er dus juist beter door gaan slapen.
Of je de andere dan moet ophogen weet ik niet. Ik geef borstvoeding en is voor ons ook nog nieuw dus.
21 dagen geleden
Wij hebben deze fles nooit gegeven. Hij sliep een tijd van 19-3/4 dan nachtvoeding en dan ochtend. En hij is die nachtvoeding gaan weglaten, was dan wel wakker maar merkte niet echt hongerig. Ik heb toen wel de laatste fles naar 210/7 gedaan en toen hij helemaal geen nachtvoeding meer kreeg ochtend ook 210/7 gedaan. Eerst ging dat niet op maar nu wel. Overigens merk ik dat hij nu bij de flessen van 200 ook onrustig blijft dus ik denk dat ik hem nu gewoon 4x210/7 ga aanbieden en zie wel of er iets blijft staan.
21 dagen geleden
Wij zijn nog niet gestopt omdat ze zelf nog komt maar als je zoontje nog slaapt rond 22:00/23:00 zou ik hem persoonlijk niet wakker maken en kijken tot hoelang hij slaapt. Wie weet slaapt hij wel tot de volgende ochtend! 😇
Het blijft uitproberen met die kleine mensjes hihi.
21 dagen geleden
Wij zijn gewoon gaan proberen wat er gebeurde als we haar niet wakker zouden maken rond 22 want ze werd ineens weer steeds rond 4 wakker. Dus de gedachte was dat ik liever ‘s nachts wakker word voor een nachtfles dan voor ‘niks’ als ik dan toch wakker werd haha. Conclusie: ze kwam niet meer in de nacht dus dat was top!
21 dagen geleden
Dankjewel voor jullie reactie dames! Gisteravond meteen geprobeerd maar helaas werd hij om 23u wakker en moest er toen echt een fles in. Maar ik ga hem dan die fles vanaf vanavond wel wat minder geven want in de ochtend lijkt hij nooit extreem hongerig. Miss dat we het op die manier langzaam kunnen afbouwen
20 dagen geleden
Wij een op andere dag weg gelaten.. was ze eigenlijk nog niet klaar voor merkte ik want om 12 uur werd ze dan onwijs onrustig en wilde alsnog de fles. Paar weekjes later toen sprong 4 officieel over was weer geprobeerd en ineens sliep ze door tot 6/7. Hoeveelheid cc hadden we ondertussen ook opgehoogd en zitten nu op 5x150 voedingen per dag. Die 6e was dan echt teveel want ‘s ochtends dronk ze dan niks op en veel meer spugen.