23 Reacties
3 maanden geleden
Ik liep na 2 dagen met m’n 2 oudste naar het speeltuintje om de hoek. Dit was m’n 3e keizersnede na de eerste keer kon ik 9 dagen niks na de 2e keer liep ik de volgende dag zelf door huis na de 3e keer wandelde ik zelf het ziekenhuis uit misschien omdat ik wist wat ik ging voelen ofzo en er daarom best oké instond. M’n kraamzorg zei telkens ga nou zitten je hoeft de was niet zelf te vouwen je moet je rust pakken ga boven in bed liggen maar merkte op dag 2 dat dat geen zin had ik wilde zelf bezig blijven trap op trap af ging prima en voelde me fit en energiek. Ik kreeg een gigantische tennisbal in m’n buik waarvan ze eerst dachten dat het een bloeding was door veel te veel doen uiteindelijk bleek er niks aan de hand maar dat liet mij toch wel even 2 dagen een tandje minder gaan! Daarna alles zoals in het begin, iedereen gaat er anders mee om en moet naar z’n eigen lichaam luisteren een vriendin van mij heeft haar hele kraamweek in haar bed gelegen omdat de kraamzorg dit aanraadde en zei was hier oké mee dat is prima andere willen het liever zelf doen als het gaat.. doe waar jij je goed bij voelt en van kan genieten! Zeg wel dat hoe meer je bezig bent hoe meer je vloeit dus schrik daar niet van 🙈
3 maanden geleden
Reactie op zomerbaby2024
Hier 24 juli een keizersnede gehad en voelde me na een paar dagen alweer pr ...
Bij mij bleek het toch een ontsteking te zijn… vannacht kwam er ook ineens wat vocht uit de wond, uit die zwelling dus. Ik ben eerst bij de huisarts geweest en later in het ziekenhuis, daar hebben ze de wond gedraineerd 😐 en ik heb een antibiotica kuur. Ik heb het nagevraagd: soms kan je lichaam zo’n zwelling zelf ‘opruimen’ maar soms dus ook niet. Goed in de gaten houden dus! (Roodheid, pijn en je temperatuur).
2 maanden geleden
Reactie op lvdd1
Bij mij bleek het toch een ontsteking te zijn… vannacht kwam er ook ineens ...
Oei dat klinkt niet goed. Dank voor de waarschuwing. Hopelijk slaat de antibiotica goed aan en verminderd de zwelling. Sterkte!