8 Reacties

3 maanden geleden

Hi, die van ons heeft het ook heel erg . Maar hij heeft al een tijdje baby acne, maar tijdens de warme dagen was het heel erg ook in zijn gezichtje. Nu is het weg dus wellicht dat het toch warmtepuistjes waren.

3 maanden geleden

Precies wat mijn zoontje vanochtend heeft. Het was gister erg warm dus ja, ik ga er vanuit dat het daar door komt.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft het ook. Het zijn ook hele kleine rode puntjes op haar gezicht, hals, armen en borstkas. Zowel de arts als consultatiebureau hebben aangegeven dat het warmte puistjes zijn. Alleen duurt het bij ons wel lang…ze heeft het al 2 weken.

3 maanden geleden

Reactie op Bloominlove

Mijn dochtertje heeft het ook. Het zijn ook hele kleine rode puntjes op haa ...
Tegen mij hebben ze dus gezegd dat t baby acne is 🤣 onze zoon heeft het ook al 2 weken.

3 maanden geleden

Denken jullie dat ik toch moet bellen voor de zekerheid? Of kan t geen kwaad? T is zo een grote hoeveelheid…

3 maanden geleden

Dit is baby acne! Mijn dochter heeft heel der gezicht al weken vol en der borst rug aan de bovenkant en der schouders. Hier kun je niks aan doen en vooral vanaf blijven! Anders beschadig je de toch al tere huid en krijg je lelijke littekens (Maud heeft er 2 in haar gezicht 🥺)

3 maanden geleden

Hi, miss een handig tipje ook voor jullie: ik ging mij inlezen en las dat je op de warmtepuistjes geen olie en dergelijke kan smeren om dat het zweet etc dan niet uit de kliertjes kan komen. Talkpoeder etc. schijnen dan te werken. Vanochtend heeft mijn man talkpoeder van zwitsal gekocht en de puistjes zijn gewoon al aan het uitdrogen en verdwijnen echt top. Misschien dat dit voor 1 van jullie ook goed werkt. De zwitsal talkpoeder is momenteel ook in de aanbieding voor 1+1 bij de AH

3 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Hi, miss een handig tipje ook voor jullie: ik ging mij inlezen en las dat j ...
O fijn dat dat zo goed werkt!