9 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik wasbare wattenschijfjes. Eerder had ik die al in huis voor gezicht reinigen. Doet hetzelfde, kan zich dan weer wel verplaatsen. Over het algemeen blijft het wel zitten in een voedingsBH.

2 maanden geleden

Shein heeft mega fijne en zachte ! Ik heb 2 setjes van 10 stuks aangezien ik ze best vaak wissel omdat ik dat overproductie heb dus regelmatig lek haha. Ze houden veel vast als ik in de nacht lek🥰

2 maanden geleden

Ik had er paar van aliexpres besteld en 1 dag een setje gebruikt en de andere 3 niet. Was fijn maar uiteindelijk toch gestopt met bv. Je mag ze hebben haha stuur ik ze wel op 😜 waszakje zit er ook bij

2 maanden geleden

Ik heb deze, https://www.nappys.nl/vrouw/wasbare-zoogcompressen/alvababy-zoogcompressen-kleur Zijn ontzettend fijn

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/wasbare-zoogcompressen-16-stuks-cup-b-t-m-d-wasbaar/9300000039401444/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000039401444&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_ZC2BhAQEiwAXSgClss3HJTyIAbIa4SR-XCU99kgeC-VOYtGZa6kVbGeUQxb_YWMQb_hwRoCPxgQAvD_BwE Ik heb deze Vind het fijn dat ze beetje gevormd zijn waardoor ze goed blijven zitten

2 maanden geleden

Voelen deze Zoogcompressen ook droog aan als ze vocht opgenomen hebben? Dat vind ik namelijk zo fijn aan de wegwerp compressen!

2 maanden geleden

Ik heb die van medela. Nemen veel op en voelen niet nat. Nadeel is dat je wel een klein randje ziet door je bh heen

2 maanden geleden

Reactie op Eefff92

Voelen deze Zoogcompressen ook droog aan als ze vocht opgenomen hebben? Dat ...
Ik had ook wasbare compressen aangeschaft, maar bleven inderdaad echt nat, ook vond ik de melkgeur erg heftig na een aantal uurtjes in je bh, dus snel weer ingeruild voor de wegwerp 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Eefff92

Voelen deze Zoogcompressen ook droog aan als ze vocht opgenomen hebben? Dat ...
Tot een bepaalde hoogte, het is wel echt anders dan wegwerp. Ik heb zelf alleen 's nachts dat ze ooit echt nat zijn maar nog nooit doorgelekt ermee