19 Reacties
19 dagen geleden
Volgens mij mag je ervan uitgaan dat de draagzak telt als een laag. Hangt bij mij van de rest van mijn kleding af. Op de vakantie op de camping in Nederland had ze een maillot en sokken aan voor de warmte. Bij wandelen droeg ze dit ook en dan had ik zo’n speciaal vest aan die ik dicht droeg.
19 dagen geleden
Wij doen nu alleen een jasje extra aan over dr kleren het jasje heeft een capuchon dus geen mutsje
19 dagen geleden
Wij doen gewoon normale kleding aan (romper korte mouw, truitje lange mouw, beetje oké dik broekje, sokjes) en dan beetje afhankelijk van het weer kiezen we een jasje uit, en altijd extra paar sokken erover aan die goed hoog komen om blote enkels te voorkomen. Voor de zekerheid een mutsje mee, maar die gaat alleen op als we denken dat het misschien toch beetje te fris is, hoofd verliest namelijk meeste warmte.
Mijn zoontje is 14 weken.
18 dagen geleden
Wollen jasje en slofjes over normale kleding. Meestal ook lekker de capuchon op. Voor de winter wil ik een softshell draagcover kopen tegen de wind/regen
13 dagen geleden
Ik vind de wollen overalls van engel natur top! Die over de kleertjes, capuchon op hoef je ook geen muts.. als straks kouder wordt
13 dagen geleden
Tipje: een draagjas!
Mutsje en slofjes aan en je kindje zit lekker warm.
13 dagen geleden
Vandaag met 16 graden had ze rompertje korte mouw, broekje met sokjes en truitje. Had er een dun jasje overheen maar na 10 minuten lopen die uit gedaan (was even een puzzel zonder haar uit de draagzak te halen 😅). Een uur gelopen en toen ik haar thuis weer uit de draagzak haalde vond ik haar eigenlijk nog steeds wat te warm. Ze ligt natuurlijk tegen een kachel aan (ik dus 😋) en de draagzak is ook een laag. Ik had zelf geen jas aan.
We hebben voor als het kouder wordt een waterdichte cover met voering. Zo kunnen we haar beide dragen zonder beide een draagjas de kopen. En mijn vriend heeft bijna nooit een jas aan omdat hij het altijd warm heeft 😅
Moet er zelf ook rekening mee houden wat ik aandoe, na vanmiddag was mn hempje onder mn trui helemaal nat van het zweten door die draagzak..
13 dagen geleden
Hier ook een Artipoppe en hij draagt wel een Engel jasje en dun mutje. Ook draagt hij slofjes, maar heeft hij alsnog koude voeten. Heeft iemand nog tips voor welke sloffen de voetjes wel warm blijven?
13 dagen geleden
Reactie op Redbutton
Wij doen nu nog normale kleren, een muts en onder m'n vest. Maar nu is het ...
Wij hebben deze: https://www.ikdraag.nl/isara-draagcovermuts-pine-green.html
Moeten hem nog proberen omdat het nog steeds vrij warm is. Gaan in de herfstvakantie weekje naar Terschelling en dan gaat ie mee. Denk dat we hem dan wel gaan gebruiken 😊
10 dagen geleden
Iemand toevallig ervaring met de teddy draagcover van ByKay in combinatie met een artipoppe?
10 dagen geleden
Reactie op dolfijntjes34
Iemand toevallig ervaring met de teddy draagcover van ByKay in combinatie m ...
Oeh ik kende m nog niet maar even opgezocht. Op de site van bykay staat een filmpje en dan lijkt het gewoon overal overheen te kunnen: https://www.bykay.com/nl/instructies/instructie-cover-bykay/
10 dagen geleden
Reactie op nvr2123
Oeh ik kende m nog niet maar even opgezocht. Op de site van bykay staat een ...
Ja dat denk ik ook! Was meer benieuwd of iemand hem al heeft en kan aangeven of die fijn is :)