14 Reacties

MOD

2 dagen geleden

Hey, hier haal ik haar uit der bed, zet google lamp op rood aanzoals in haar kamertje en neem haar bij me op bed :) na de voeding leg ik haar weer in haar eigen bedje of het gebeurt dat ze tussen ons ligt 🙈 en meestal ben ik klaar wakker zoals nu 😆 dan kijk ik gewoon even op mijn gsm, dingen opzoeken tot ik in slaap val .

MOD

2 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Hey, hier haal ik haar uit der bed, zet google lamp op rood aanzoals in haa ...
En oja, ik praat wel niet tegen haar in de nacht zodat ze weet dat het nacht is en dat alle stilte blijft want heb nog 3 andere kinderen slapen

2 dagen geleden

Een klein lampje naast het bed die rood kleurt. Ik praat ook niet tegen hem en voed hem in mijn bed. (Hij slaapt in de co sleeper naast mij). Om wakker te blijven speel ik yatzee op mijn telefoon of lees hier op de app. Ik zet mijn hoofdeinde van mijn bed omhoog tijdens het voeden. (Elektrisch bed)

2 dagen geleden

Shoppen, heel veel online shoppen.

één dag geleden

Ze ligt naast mij in de co sleeper. Ik heb snachts een klein zoutlampje aan, ideaal. Zacht licht om haar net te kunnen zien, maar ook zacht genoeg om er mee te kunnen slapen. Ik gaal haar uit haar bedje, geef borstvoeding en de nachtvoeding doen we liggend. Ze is een snelle drinker, 5 min per kant. Ik lig dan gewoon met m'n ogen dicht. Dan is zij weer in slaap en leg ik haar over. Ik gooi de doeken aan de kant en sluit m'n ogen weer 😬

één dag geleden

Lampje met rode doek erover aan, uit co sleeper, eventueel luier verschonen, liggend voeden in mijn bed, gewoon genieten van mijn zoon tijdens de voeding 😍 en weer terug in de co sleeper. Ik blijf ook stil s nachts

één dag geleden

Wij gaan wel uit bed, op een stoel in haar kamer voeden. Ze slaapt in de wieg naast mij. Ze is een heel langzame drinker nu ze 13 weken is gaat het echt veel beter, ongeveer 10 minuten per kant maar in het begin rustig een half uur per kant en in bed wel geprobeerd maar ik val dan zelf in slaap en dat wou ik zeker niet meer. Gelukkig slaapt ze heel makkelijk weer als we klaar zijn en ik ook. Ze is een heel goeie slaper en komt al vanaf het begin 1 keer per nacht ergens tussen 4 en 6 uur.

één dag geleden

Ik geef borstvoeding. Als mijn zoontje in de co-sleeper slaapt dan haal ik hem eruit en ga ik met hem in de fauteuil zitten die ernaast staat. Ik kan dan lekker m’n benen op bed leggen. Ik pak er meestal lekker een dekentje bij en heb alleen een heel klein nachtlampje aan, net genoeg licht om hem te helpen opnieuw aan te happen als hij loslaat. Ik ga niet op mijn telefoon kijken want dan kom ik niet goed meer in slaap. Mezelf wakker houden is niet aan de orde, ik ben altijd wakker genoeg om te voeden en tegelijkertijd nog slaperig genoeg om direct weer verder te slapen. Mijn zoontje komt nog maar één keer snachts. Omdat ik bv geef hoef ik hem ook niet wakker te houden. Hij drinkt ook slapend rustig door. Hij valt pas in diepe slaap als hij vol genoeg zit. Soms slapen we nog samen in bed, dan voed ik hem liggend op m’n zij en slaap ik vaak alweer voor hij uitgedronken is 😊

één dag geleden

Ik geef borstvoeding en doe dat liggend, waardoor hij aan het eind van de voeding makkelijker in slaap komt. Daarna leg ik hem terug in de Co-sleeper

één dag geleden

Reactie op SMommy

Ik geef borstvoeding en doe dat liggend, waardoor hij aan het eind van de v ...
Hier ook. Zoontje valt al drinkend in slaap en dan plaatsen we hem meteen over in z’n bedje.

één dag geleden

Reactie op kinderwens1995

Hier ook. Zoontje valt al drinkend in slaap en dan plaatsen we hem meteen o ...
Vraagje, hoe doe je dat dan met een boertje laten?

MOD

één dag geleden

Reactie op LindaKok

Vraagje, hoe doe je dat dan met een boertje laten?
Ze laat geen boertje meer in de nacht..als ze slaapt laat ik haar slapen en ze heeft er geen last van

één dag geleden

Haha voel me bijna een slechte moeder, maar ik neem hem mee uit bed omdat we boven geen ruimte hebben voor een stoel oid. Dan zit ik op de bank met hem en een dekentje, ik kijk zelf wat tv, de kleine lijkt er geen last van te hebben. Dan ga ik terug naar boven en kruip warm tegen me partner aan 🤭 Meestal binnen een half uurtje weer boven, en de kleine slaapt eigenlijk ook gelijk verder! Hopen dat het zo blijft haha

één dag geleden

Reactie op Rnnuo

Ze laat geen boertje meer in de nacht..als ze slaapt laat ik haar slapen en ...
Oh dat is fijn!!