11 Reacties

3 maanden geleden

Behoud die zijn temperatuur goed? Dan zou ik lekker een rompertje aan doen!

3 maanden geleden

Hier begin ik in de ochtend altijd met korte broek en tshirt, en wanneer het echt heet wordt dan alleen romper!

3 maanden geleden

Ik zou hem lekker in een rompertje met korte mouwen doen en regelmatig zijn nekje voelen. Zolang deze gewoon normaal warm is heeft hij het goed 😊 mijn zoontje heeft nu ook alleen een rompertje aan (3weken)

3 maanden geleden

Hier alleen een rompertje met korte mouwen. In de ochtend vaak nog wel een broekje erover heen maar die gaat rond de middag vaak uit. Vooral als we buiten zitten daar is het nog warmer als binnen.

3 maanden geleden

Onze dochter is ook 2 weken oud, ligt alle dagen in een korte mouwen romper en in de nacht met alleen een luier in een dunne slaapzak (0.5 tog)

3 maanden geleden

Onze dochter is morgen 2 weken oud en wij hadden haar vanmorgen nog in een shirt en broek maar van af de middag was ze vrij warm en heeft ze de hele tijd in een romper zonder mouwen gelegen zonder koud te worden

3 maanden geleden

Ons zoontje heeft rompertje en daaroverheen boxpakje/ of tshirt lange mouw en broekje aan🙈 En ligt vaak nog in omslagdoek/ half over hem heen.. Best warm gekleed dus als ik dit zo lees!

3 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Ons zoontje heeft rompertje en daaroverheen boxpakje/ of tshirt lange mouw ...
Ps. Hij is nu ruim 2 weekjes oud

3 maanden geleden

Onze dochter (4 wk) grootste deel vd dag romper lange mouw en legging (en vanmorgen met sokken en vanmiddag zonder).

3 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Ons zoontje heeft rompertje en daaroverheen boxpakje/ of tshirt lange mouw ...
Die van mij ook hoor! Maar als ik hem temperatuur is die gewoon rond 36.9/37 graden dus dat is prima.

3 maanden geleden

Wij hebben een romper met lange mouwen en broekje + sokjes. Lijkt warm maar z’n temp was 37. Ik zou vooral af en toe temperaturen zodat je het in de gaten kunt houden.