46 Reacties
4 maanden geleden
Haha zó herkenbaar!!
Laatste tijd vooral makkelijk hier
Vaak ff iets uit de oven
Mik dan gewoon aardappels, iets van groente en een stukje vlees/vega in de ovenschaal en huppakee, amper werk aan🤣 aardappels schillen gaat zittend en anders van die krieltjes uit de koeling🫣
Of iets wat rustig kan garen en dan éven op hoger vuur (kan ik mooi ff zitten tussentijd:) (pannenkoeken bijvoorbeeld), of wel AGV
Salade houuuu ik van, word zittend aan tafel bereid🤣
Maar meestal is t iets zoals t 1e, preischotel is ook snel voorbereid, zuurkoolschotel ook, (gebruik hiervoor trouwens vaak aardappelpuree uit pakje…🫣)
En soms, gewoon ff lekker ongezond, broodje hamburger (hup in de airfryer, geen omkijken naar) of een pizza bestellen…🤭
4 maanden geleden
Eetlust is hier ook 0 trouwens… t is dan ook echt dat ik kook omdat mn vriend wel wil eten haha en dan maar denk van okay, dan probeer ik zelf ook wat
Vaak is t een beetje wat ik op krijg, en de rest (waar mogelijk) gaat in ziplock zakjes in de vriezer voor de kraamperiode!
4 maanden geleden
Dingen uit de oven inderdaad! Wat dingen bij elkaar gooien en dan heb je er geen omkijken meer naar. Ik heb ook de puf niet om achter het fornuis in pannen te staan roeren.
Traybake's zijjn hier favoriet. Aardappel en wat groenten (en als je vlees eet iets van kip of worstjes) door elkaar husselen en dan op de bakplaat in de oven. Super makkelijk.
Curry's kunnen ook snel en makkelijk. Wat groenten, aardappel, kokosmelk en zakje curry pasta. Beetje laten koken en hup je hebt een maaltijd.
4 maanden geleden
Hier loopt al een topic voor, met 32 delen 😅 Kan je heel wat inspiratie uithalen. Alleen om denken dat dit topic ook gebruikt wordt door niet zwangere vrouwen.
https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/wat-eten-we-vandaag-deel-32-j22vxMB
4 maanden geleden
Reactie op Boomklevertje
Hier loopt al een topic voor, met 32 delen 😅 Kan je heel wat inspiratie ui ...
Oh super, helemaal niet gezien! Bedankt!
4 maanden geleden
Ik eet zelf als een garnaal. Hier vegetarische tostada's van hellofresh.
4 maanden geleden
Macaroni, lekker makkelijk en voor 2 dagen haha
Mocht ik vandaag of morgen niet verder aan de gang gaan dan dit haha hebben we morgen heel makkelijk eten haha
4 maanden geleden
Wij eten ook erg makkelijk de laatste paar weken. 2 dagen in de week krijgen we eten van mijn schoonouders. Maar als ik zelf kook zijn het makkelijke oven gerechten ook. Of nasi/bami of pasta waar 2 dagen van gegeten kan worden. Maar af en toe bestellen we ook gewoon een frietje voor het gemak.
In de weekenden als mijn vriend naar toernooi is ook vaker makkelijke gerechten maken waar ik van kan eten maar die ik ook kan invriezen
4 maanden geleden
Rauwe andijvie stamppot met spekjes ☺️ lekker fris met dit wat warmere weer
4 maanden geleden
Voorgesneden groente, wat gebakken tempeh, rijst/nasi rijst uit een zakje en kant en klare satesaus. Jam jam en binnen 10 min gemaakt
4 maanden geleden
Vandaag Indiase butter chicken gemaakt, zo'n curry paste zakje van Fairtrade. Ook gelijk portie voor 2 personen ingevroren. Gesneden kipfilet en gesneden bloemkool gekocht voor het gemak :).