894 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op djoekem0m

In de ochtend naar de action geweest, 2 cadeaumanden samengesteld voor mij ...
Wat een leuk idee, wat heb je er zoal in gedaan? Hoe oud zijn je andere kinderen. Hier een grote broer van 5 jaar.

4 maanden geleden

Heel de dag op bed gelegen 😂

4 maanden geleden

Teveel, had eigenlijk niks moeten doen, waarschijnlijk een griepvirusje te pakken Maar, dag begonnen met bloedprikken, toen wasjes gedaan, keuken opgeruimd, wasgoed opgeruimd, wat kleding uitgezocht… Morgen weer een dag om rust te pakken denk ik? Tussentijds nog wel ff met kat naar dierenarts, dus 100% stilzitten word m niet, ach, dat lukt toch ook niet😅

4 maanden geleden

Mijn eerste dag verlof, heb in bed geluierd tot uurtje of twaalf, daarna wasjes gedaan en boekenkastje in babykamer ingeruimd met de oude kinderboekjes van mij en mijn man. Heerlijk dagje zo

4 maanden geleden

Eigenlijk doe ik elke keer teveel 😂🙈 Eerst de ochtend 2 wassen gedraaid en opgehangen, nog wat in de babykamer ingeruimd in de kast. Vervolgens richting de stad, waar ik winkel in winkel uit ben gegaan, veel gekocht en gesjouwd en pas zo'n 4 uur later weer thuis 😅... Thuisgekomen alles uitgepakt, opgeruimd, dingen gedaan die ik wilde doen (de rondes in de kast goed hangen, gekochte planten gepot, nieuwe spullen plekje gegeven. Daarna moest ik van mezelf nog stofzuigen.....en nu....uitgeteld op de bank 😂 zo nog koken!

4 maanden geleden

Reactie op Momtobe082024

Wat een leuk idee, wat heb je er zoal in gedaan? Hoe oud zijn je andere kin ...
Ik heb twee jongens van 8 en 10 jaar. Ze hebben leuke knuffel bij de action die een grote broer en kleine broer moet voorstellen. Verder nog wat knutselspullen, lollies, waterballonnen, squeezie bal, en een kaartje die ik nog moet schrijven hoe trots ik op ze ben

4 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Eigenlijk doe ik elke keer teveel 😂🙈 Eerst de ochtend 2 wassen gedraaid ...
Rondes = roedes

4 maanden geleden

Eindelijk heb ik wat energie die normaal in het werk gaat voor andere leuke dingen! Dus in plaats van rustig aan ben ik lekker door ikea gaan sjokken en daarna bij de fontys nog een echo gedaan want mijn laatste had ik al gehad bij de vk en vond het toch leuk om de kleine nog een keer te zien🥰

4 maanden geleden

Proef Frambozen cake gebakken. Wil de kraamvisite cake met slagroom en muisjes serveren ipv beschuit. Als deze cake goed slaagt ga ik deze nog een paar keer bakken en in de vriezer gooien voor als het zover is 😀

4 maanden geleden

Een zwangerschapsmassage! 😍 was echt heel fijn en kan ik zeker aanraden

4 maanden geleden

Heel de dag Bridgerton opnieuw gekeken 😂

4 maanden geleden

Badkamer gesopt, keuken gesopt? Gestofzuigd, gedweild, was gedaan en de wc :)

4 maanden geleden

Hier nog steeds aan het bijkomen van de eindsprint om m'n werk af te maken vorige week. Heb last minute besloten toch 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof te gaan ipv 5. De afgelopen dagen was ik volop aan het ontladen; inclusief veel hoofdpijn en voelde me misselijk afgelopen weekend.. herkennen anderen dit? Vandaag een wasje gedraaid, huis opgeruimd zodat onze lieve helpende hand lekker kon schoonmaken. Boodschappen gedaan in verschillende winkels en net gekookt. M'n (dagelijkse) dutje van 1,5 uur was ook weer heerlijk!

4 maanden geleden

Reactie op djoekem0m

Herkenbaar! Voelde me een tikkie nutteloos de afgelopen dagen.. mn man zei dat ik best veel doe en door het zo op re schrijven realiseer ik me dat ook, haha

4 maanden geleden

De zolder aangepakt: was opgeruimd, bed verschoond, ramen gezeemd, alles met nat afgenomen, gestofzuigd en gedweild. Wil om de dag 1 a 2 kamers doen zodat alles is gedaan.

4 maanden geleden

Op kraamvisite geweest bij m'n nieuwe achterneefje 🩵 Hij scheelt straks zo'n 2 maanden met onze kleine man, dus hopelijk gaan ze elkaar veel zien

4 maanden geleden

Reactie op djoekem0m

Wat een leuk idee die cadeaumanden. Wat doe je hierin? Ik wil ook zoiets voor mijn zoontje doen, maar ik ben een beetje inspiratieloos

4 maanden geleden

Mini boodschappen, dutje, series kijken, self care zoals epileren en waxen en voorbereidingen want had vanavond een zwangerschapsfotoshoot

4 maanden geleden

Had me voorgenomen om heel veel te doen vandaag maar de oudste had de hele nacht liggen spoken, dus daar had ik mooi geen zin in. Vanochtend oudste naar opvang gebracht, daarna in alle rust zelf ontbijten, naar de manicure, weer thuis een asociaal lang dutje gedaan om nog nét op tijd avondeten te koken en de oudste weer op te halen. Morgen proberen wat wasjes te doen!

4 maanden geleden

Hele ochtend met dochter bij het audiologisch centrum geweest. Begin middag geslapen en daarna een zwangerschapsmassage gehad!