5 Reacties
3 maanden geleden
Je kunt sab simplex gewoon geven. Wij bieden het nu ook een dag of 3 aan. Hij is vandaag 13 dagen oud. Op het moment doen we 5 druppels in de fles omdat hij nog weinig voeding krijgt. Dit mag je ophogen tot max 10 druppels per voeding.
Ook krijgt mijn zoontje 1x per dag orthior start door zijn flesje. Zelf heb ik dit de laatste 6 weken van de zwangerschap ook genomen. In jou geval kan je het volgens mij zelf nemen zodat het via de borstvoeding bij je kindje komt. (Even op de website van orthica kijken) Daar staat veel informatie. Maar het kan dus zeker wel in combinatie. Wij geven wel maar een half schepje ipv de aanbevolen anderhalf.
3 maanden geleden
Wij gebruiken orthiflor in de fles, dat is gewoon poeder wat je toevoegt. Als je bv geeft kun je dit zelf bij je eigen voeding toevoegen of in een flesje afgekolfde melk.
Wij geven 2x per dag een half schepje in de fles.
Wij gebruiken geen sab simplex, omdat dat frambozensmaak heeft en er vanillesmaakstof, frambozensmaakstof en een aantal zoetstoffen in zitten. Dat geef ik liever niet aan mijn newborn....馃槄
3 maanden geleden
Reactie op gwen125
Oooo ik heb vanavond 15 druppels gegeven van sab simplex, is dit erg?馃槺
Wa ...
Nee hoor voor een keer niet. Even op het doosje lezen ik dacht dat het max 10 was. Maar kan het natuurlijk zelf ook verkeerd onthouden hebben.
3 maanden geleden
Reactie op gwen125
Oooo ik heb vanavond 15 druppels gegeven van sab simplex, is dit erg?馃槺
Wa ...
Ik zie nu idd ook overal 15 druppels staan. Maar zou beginnen met een stuk of 5. En dan ophogen wanneer het niet genoeg is. 馃槉