11 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Luierdoekjes. Geef je borst of flesvoeding?
Borst, dus er hoeft geen pot voeding mee. We blijven ook in NL dus alles is te kopen. Zit vooral met de grotere dingen, wat is handig en wat is onzin. Ook aangezien ik niet de hele auto vol wil hebben met alleen de spullen voor de kleine, maar ook mijn eigen kleding😅
2 maanden geleden
Wij zijn nu naar de camping! Kolf meenemen als je bv geeft, Vannacht dacht mijn baby eens door te slapen, moest vanochtend even kolven dus.
Aankleedkussen veel gebruikt. Hij ligt dan op tafel terwijl wij eten. Om deze reden verwchoonmatje niet gebruikt.
Wij hebben wel campingbedje van de camping gebruikt. En lekker wollen broekje en wollen dekentje
Verder hebben die kleintjes echt niet zo veel nodig.
2 maanden geleden
Net terug van de camping. Baby sliep in de wandelwagen. Aankleedkussen niet gebruikt. Wij gebruikten puppymatjes, mocht dit vies worden kan het in de prullenbak scheelt weer was. Kleding, iets om te 'spelen' en de dagelijkse verzorgingsspullen meer ben je echt niet nodig.
2 maanden geleden
Wij zijn ook net een weekendje geweest met dochter van 7 maanden in een tent.
Dit was mijn lijstje. Schapenvachtje lag ze op in de bak van de wandelwagen, lekker warm 🙂
Onze dochter heeft op de camping haar beste nachten ooit gehad, sliep van 9 tot 5 in de nacht, nu thuis weer tot 2 of 3 zoals we gewend waren 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Boomklevertje
Wij zijn ook net een weekendje geweest met dochter van 7 maanden in een ten ...
7 weken, niet maanden 😅
2 maanden geleden
Toen wij op de camping stonden met ons zoontje 3 jaar terug hadden we echt heel veel aan het wippertje, nu zijn we op vakantie met onze dochter en hebben we die ook bij en wordt veel gebruikt. Verder zeker genoeg hydrofiele doeken ook en iets van een klein flesje wasmiddel. Handig om daar te kunnen draaien/handwasje te doen.
Verder een tip voor ruimte in je auto:
Nu wij op vakantie zijn met een peuter (fiets moet ook mee) en ons kleine meisje (wandelwagen) zit auto al snel vol. Daarom hebben we de kleding/handdoeken etc in vacuumzakken gedaan om ruimte te besparen. Scheelt heel veel in ruimte en konden we meer meenemen wat hier vooral praktisch is:) hier toevallig een stofzuiger, maar iedere camping heeft die wel staan zodat je voor de terugweg ook vacuum kan trekken😉