20 Reacties

8 maanden geleden

Zin in! Voor mn dochter (2022) had ik toen een keukentje gekocht. Nog steeds een hit en ook voor mn zoontje (2024). Hij is fysiek zo vlot dat ik voor hem een loopfietsje overweeg

8 maanden geleden

Ons zoontje krijgt sowieso zo鈥檔 zoveel-in-1 fiets (loop/duw/fiets) van onze achterburen (kind aan huis daar haha) Verder is dit zover t lijstje een beetje. Moet m nog fine-tunen! Weet ook nog niet wat wij hem cadeau doen

8 maanden geleden

Een schommel in de tuin

8 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Zin in! Voor mn dochter (2022) had ik toen een keukentje gekocht. Nog steed ...
Leuk! Waar is jullie keukentje van? Ik had daar ook aan gedacht, maar ik zie ze alleen maar vanaf 3 jaar

8 maanden geleden

Een keukentje!

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem02072024

Leuk! Waar is jullie keukentje van? Ik had daar ook aan gedacht, maar ik zi ...
Wij hebben ikea en laten schilderen. Heeft de oudste gekregen met 1 en de jongste speelt er nu al mee.

8 maanden geleden

Reactie op simbamimi

Een keukentje!
Ik vind dit keukentje zo leuk! Alleen er staat bij dat het vanaf 3 jaar is ivm kleine onderdelen verstikkinggevaar, maar ik vraag me af wat er nu precies zo gevaarlijk aan is? Wat zijn de kleine onderdelen die ze bedoelen?

8 maanden geleden

Wij hebben een scoot and ride gekocht. Horen dat dit een heel goed ding is. Bij de eerste hebben we een loopfiets van trybike gekocht, ook echt een top ding die zijn broertje vast ook nog gaat gebruiken.

8 maanden geleden

Een nieuwe slaapkamer met een grote grondbed. Tentje met lichtjes erin en een ballenbak.

8 maanden geleden

Ik denk dat wij Stapelstein geven. Voor de rest volg ik even voor meer idee毛n 馃挕

8 maanden geleden

Grote ballenbak met klim stuk erbij. Wij kopen ook zilver om te bewaren voor later. En dan nog wat kleine cadeautjes erbij馃槂

8 maanden geleden

Denk dat wij grote klimblokken, stapelstein set of een leertoren gaan geven

8 maanden geleden

Wij denken er aan om een watertafel te geven, maar nog niet zeker. Onze oudste hebben we met de 1e verjaardag een Trybike gegeven en met de 2e verjaardag een keukentje

8 maanden geleden

Ik vind dit keukentje zo leuk! Alleen er staat bij dat het vanaf 3 jaar is ...
Oh dat is gek. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn? Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat er een peper en zout molen bij zit, maar die kun je natuurlijk ook weg zetten.

8 maanden geleden

Ik vind dit keukentje zo leuk! Alleen er staat bij dat het vanaf 3 jaar is ...
Ik kan me indenken dat er een strengere regelgeving op speelgoed tot 3 jaar zit en dat het daarom verzekeringstechnisch handiger is om vanaf drie jaar erop te zetten. Ik zou gewoon zelf beoordelen of het keukentje geschikt is voor je kleintje

8 maanden geleden

Ik twijfel over een fietsje of iets qua uitbreiding op al het speelgoed wat er al ligt

8 maanden geleden

Wij gaan een zandbak geven :)

8 maanden geleden

Ze heeft al heel veel van dr zus, maar wij gaan een waterspeeltafel doen van 2step

8 maanden geleden

Leuk idee voor de inspiratielozen onder ons :) ze zit hier al sinds 6 maanden in en nog steeds de grootste lol

8 maanden geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor een schommel! 馃槉