11 Reacties
4 maanden geleden
Bij mijn ziekenhuis staat alles uitgewerkt daar krijg je een gentle sectio, waarbij je een bandeau achtige top krijgt en een operatiehemd zodat ze de baby onder de top kunnen plaatsen voor huid op huid
4 maanden geleden
Naakt onder het operatiehemd had ik afgelopen maandag. M’n onderbroek heb ik tot de ok aangehad omdat ik net voor vertrek vanaf thuis begon te bloeden door placenta preavia maar eigenlijk willen ze ondergoed gelijk uit hebben vanaf dat je je omkleed vlak na aankomst op afspraak
4 maanden geleden
Ja een buideltop en operatiehemd krijg je aan. Daar overheen krijg je als je eenmaal ligt een warmtedeken, want het is best fris op de OK. Onder ben je naakt, je krijgt een blaaskatheter en je gaat vloeien achteraf. Achteraf gaat het hemd uit en ligt de baby in je buideltop en onder de warmtedeken huid op huid bij jou tijdens het hechten
4 maanden geleden
Vorige keer -als ik het mij goed herinner- alleen een operatiehemd. Buideltop heb ik niet aan gehad. Wel direct huid op huid met de baby. Onderbroek ging pas weer aan toen we de volgende dag naar huis gingen. Eigen pyjama (nachthemd met knopen) heb ik diezelfde avond aangekregen.
4 maanden geleden
Ik kreeg ook een band voor huid op huid aan onder het operatieschort. Verder niks. Na geboorte werd de baby hierin gestopt