16 Reacties
één maand geleden
Hier altijd een pyjama lange mouwen en lange pijpen, voorheen met redelijk dik dekentje en deze keer met een wat dikkere slaapzak ipv deken.
Als het nog kouder word doe ik de mouwen aan de slaapzak en voor de wintermaanden heb ik van onze eerste nog pyjamas liggen van dikkere stof dus die krijgt deze ook aan Als hij er in past, nu nog beetje te groot 🤣 maar als het nodig is haal ik die gewoon al in andere maat.
één maand geleden
Hier nog in de winter Meyco doek in de nacht. Overdag nu slaapzakje 0,5 of 1 tog, weet even zo niet precies hoeveel. Lange kleding en korte mouw romper met deken (dubbelgevouwen) en laken. In de nacht de meyco ipv de slaapzak. Is bij ons wel fris boven 16/17 graden, overdag iets warmer.
één maand geleden
Hier (wollen) romper, boxpakje of pyjama, wollen cocoon en wollen deken.
één maand geleden
Bij ons is het nu 16 graden op de slaapkamer en hij draagt wat hij overdag aanheeft (korte of lange mouwen romper met lange mouwen shirt en broek / boxpakje in een slaapzak met mouwen van 2,5 TOG. Zou eigenlijk liever een slaapzak zonder mouwen hebben want vind het maar een gedoe. Iemand tips?
één maand geleden
Ik heb mijn zoontje van 10 weken nu in een lange mouwen romper in een slaapzak van 3tog met mouwen. Zonder dekentje want die trapt hij toch af. Hij voelt de hele nacht lekker warm aan. Het is op onze slaapkamer zo’n 18 graden
één maand geleden
Het hangt er helemaal vanaf wat de temperatuur op de kamer is, anders kan je er niks nuttigs over zeggen 😅
Hier is het rond de 15 a 16 graden. Ze heeft een romper lange mouw, pyjama (normale stof, niet teddy), puckababy piep, nunki lakentje en dan een dubbel gevouwen dekentje er over. En omdat ze wat half is vannacht ook sokjes en mutsje er bij op. Het is helemaal geen kindje wat her snel koud heeft en zo uitgeschreven klinkt het al een boel laagjes maar ze voelt tijdens de nachtvoeding altijd goed aan qua temperatuur. Niet te warm of te koud.
één maand geleden
Reactie op FRL91
En wanneer zou je kiezen voor met en wanneer voor zonder mouwen? Weet jij o ...
Met een slaapzak is een dekentje niet meer nodig 😄
Met of zonder mouwen zal ook aan de temperatuur liggen in de kamer. Of wat vooe kleding je eronder doet 😄
Zonder mouwen kan altijd, alleen dan kun je het beste een dikker truitje aan doen van bijvoorbeeld teddy i.p.v. een dun shirtje. Dat is bijvoorbeeld met 18 graden te koud.