7 Reacties

4 dagen geleden

Heey, Ik werk zelf ook in de zorg. Mijn man en ik hebben een slaap routine voor onze zoontje. Zo herkent hij zijn rust en slaap momenten. Op internet zie je veel slaaproutines en herkenningspunten. Bijvoorbeeld een slaapzak gebruiken. Kamer goed donker maken. Een badje en daarna een fles voor het slapengaan.

4 dagen geleden

Reactie op Sammie96

Heey, Ik werk zelf ook in de zorg. Mijn man en ik hebben een slaap routin ...
Ja dat klopt wij hebben dat ook als ik gewoon thuis ben dan gaan we eerst in badje ene keer langer dan andere keer dan kleden we hem om in zijn kamer en brengen we hem daarna naar de co sleeper hier geef ik dan nog even wat drinken en leg ik hem weg. Me vriend doet dit ook maar dan met flesje, maar elke 10 minuten word die wakker. En dan kom ik om kwart over 11 thuis en is mijn zoontje natuurlijk al overprikkeld omdat het veelste laat is.

4 dagen geleden

Heeft hij misschien niet last van reflux ? Mijn zoontje had dit ook de eerste 2 maanden. Uiteindelijk op advies van de consultatiebureau zijn we switch met voeding en gaat het nu top.

4 dagen geleden

Reactie op Sammie96

Heeft hij misschien niet last van reflux ? Mijn zoontje had dit ook de eer ...
Ja misschien, als ik zelf thuis ben geef ik de borst dit gaat goed. Maar ik heb niet veel voorraad dus me man die geeft wel is flesvoeding. Mag ik vragen welke voeding jij geeft?

4 dagen geleden

Reactie op jac123

Ja misschien, als ik zelf thuis ben geef ik de borst dit gaat goed. Maar ik ...
Nutrilon AR voeding . Wij doen ook het hoofdeinde van zijn bedje iets omhoog. Misschien inbaker slaapzak ?

3 dagen geleden

Misschien helpt het nog om een shirt van jou bij hem te leggen als hij de fles krijgt? Dit werkt bij ons het beste. Lijkt of ze mij mist als ik er niet ben

3 dagen geleden

Reactie op sas202407

Misschien helpt het nog om een shirt van jou bij hem te leggen als hij de f ...
Oh slim! Dankjewel gaan we proberen