26 Reacties

3 maanden geleden

Alleen een romper

3 maanden geleden

Hier alleen een luier met dunne slaapzak, dochter van 7 weken.

3 maanden geleden

Bij mij thuis is het 29 graden, koeler gaat het ook niet worden. Super sneu voor de kleine, moet zeggen dat ie door de warmte wel lekker door slaapt. Hij heeft alleen een pamper aan, dekentje (niet ingebakerd) en ventilator op een afstand.. Hij was net al helemaal nat van de zweet dus heb hem opgefrist met een washandje. Vond ie erg lekker

3 maanden geleden

Ik volg het schema in onderstaande link altijd, ook bij m’n oudste gedaan. Misschien heb je er ook wat aan! https://www.24baby.nl/baby/babykleding/welke-kleertjes-bij-welke-temperatuur/

3 maanden geleden

Reactie op mmaas

Ik volg het schema in onderstaande link altijd, ook bij m’n oudste gedaan. ...
Precies, ik ook.. Op onze slaapkamer is het volgens de babyfoon nu 27.1 🫠 Dus ik leg hem lekker in z'n luier in de co-sleeper

3 maanden geleden

Hier alleen romper

3 maanden geleden

Hier alleen in de luier. Het is 28 graden op de slaapkamer. Onze dochter is nu 9 weken.

3 maanden geleden

Alleen luier met dunne slaapzak zonder mouwen

3 maanden geleden

Onze zoon is vandaag 2 weken en slaapt eigenlijk al vanaf dag 1 alleen in een romper. Hij slaapt wel nog bij ons op de borst dus lekker warm. Ik leg meestal een hydrofiele doeken over hem heen. Wij hebben airco aanstaan op onze kamer op 23 graden op de zachtste stand.

3 maanden geleden

Alleen romper korte mouwen ze houdt zich goed warm maar is nu 3 wk en was dysmatuur/rand prematuur met 37 wk geboren. Dus ik hou me wel aan de regel 1 laag meer dan wij. En ik temp haar dan wel extra 1x rond middernacht om te checken. Just to be sure.

3 maanden geleden

Hier een wolzijde romper en puckababy piep slaapzak. Ze is 4wkn en onze kamer is rond de 26graden

3 maanden geleden

Hier schommelt het bij ons tussen 25,5 en 26,5 graden. Ons kleintje van 2+6 dagen oud draagt alleen een korte mouw romper over z’n luier en een dun lakentje over haar heen.

3 maanden geleden

Onze dochter kon zichzelf in het begin moeilijk op temperatuur houden. Nu gaat dit goed en heeft ze afgelopen nacht in haar luier in een dun inbakerslaapzakje gelegen, met een lakentje. Slaapkamer was rond de 26 graden gok ik. Haar temperatuur was 37, dus voor haar precies goed maar ik denk dat veel baby's prima in een luier kunnen liggen (onze 1e dochter destijds ook met deze temperaturen).

3 maanden geleden

Hier alleen een rompertje met een puckababy piep

3 maanden geleden

Ik heb een vraag, want lees hier best veel babys in slaapzakjes. Ik had een paar slaapzakjes aangeschaft, maar de kraamhulp van dag 1 zei dat dat toch echt niet de bedoeling was, en dat babys onder een dekentje en lakentje slapen. Dus mijn vriend is door haar per direct naar de winkel gestuurd voor een wiegdeken. Dus ik dacht oke, my bad. Maar hadden jullie je babys dan ook eerst een week ofzo onder een dekentje met kruiken enzo en nu slaapzak? Of gewoon vanaf begin al slaapzak en was die kraamzorg gewoon ouderwets? Mijn dochtertje (3+1) trapt nogal vaak haar dekentje van haar af, dus denk nu toch de slaapzak te gaan gebruiken. Slaapt in korte romper + dunne wiegdeken dus.

3 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Hier alleen een rompertje met een puckababy piep
Hier precies het zelfde.

3 maanden geleden

Reactie op barbzz

Ik heb een vraag, want lees hier best veel babys in slaapzakjes. Ik had een ...
Bij alle 3 de kinderen vanaf eerste week gewoon slaapzakje puckababy aangedaan. Je hebt de piep die is van 0 - 3 maanden. Erg fijn en merk oprecht dat onze kinderen er erg rustig van sliepen en sliepen daardoor ook snel door. Zelfs onze oudste is vanaf begin even opgenomen geweest, omdat ze onrustig was hebben ze vanuit het ziekenhuis een slaapzakje aangedaan. Dus na mijn weten kam het gewoon, ik zou niet anders weten. Goed dat je het even rondvraagt 😘

3 maanden geleden

Met deze hitte slaapt ze alleen met luier aan. Ze is vandaag precies 4 weken

3 maanden geleden

Alleen een luier

3 maanden geleden

Niks 😅