26 Reacties

3 maanden geleden

Ik verbaas hoeveel er alleen in een luier of romper liggen. Hier romper, shirt broekje en onder deken en lakentje. Slaapzak gebruiken wij pad over een aantal maanden. Wij hebben wel een airco, maar deze staat niet aan als onze dochter boven slaapt. Hier is het rond de 24/25 graden.

3 maanden geleden

Romper en slaapzakje met airco op 20 graden. Ze melden zich makkelijker als het te koud is dan te warm, dus dat neem ik altijd mee in de overweging

3 maanden geleden

Reactie op faith2023

Ik verbaas hoeveel er alleen in een luier of romper liggen. Hier romper, sh ...
Same. Gewoon volle bak hier hoor.

3 maanden geleden

Reactie op faith2023

Verschilt ook per kind. Mijn eerste had het altijd koud en wilde het graag warm hebben. Mijn 2e en 4e zijn kleine kachels en hebben het snel te warm

3 maanden geleden

Reactie op faith2023

Ligt ook echt aan je kindje en de temp in huis. In ons huis is het continu erg warm. Zelf heb ik veel last van zweten als het erg warm is en mijn kids hebben dit van mij overgenomen. Onze dochters zweten gewoon letterlijk tot je het kunt zien op hun voorhoofd. Haar lichaam voelt dan ook helemaal nat en beplakt aan. Niet alle kindjes vinden de temp fijn of kunnen het goed aan. Vandaar alleen een luier, maar dit stem ik altijd af op de behoefte van mn kindje & ik voel in haar nekje

3 maanden geleden

Reactie op faith2023

Die paar graden schelen veel hoor, hier was het 27 graden boven een romper was net oké met raam open maar nog even getwijfeld over alleen een luier. Heerlijk dat t zo koel blijft toch!