11 Reacties
3 maanden geleden
Thuis gewoon alleen een rompertje en buiten de deur ook een romper met zomerse kleding. Neem wel altijd een kleedje mee voor de zekerheid.
3 maanden geleden
Binnen: rompertje
Buiten: rompertje met een broek en luchtige sokken. En we nemen altijd een dekentje mee.
3 maanden geleden
Dit zag ik toevallig vanmiddag. Ik vind het ook lastig. Hier nog lang mouw romper en lange mouw shirt/boxpakje en z’n temperatuur is mooi 36.9 / 37.2
Dus ik denk dat het voor ons zoontje nog goed is zo gekleed te zijn. Hij was gisteren 2 weekjes!
3 maanden geleden
Vind dit ook moeilijk maar ook vooral naar je kleintje kijken: onze heeft het best snel warm naar mijn idee (voelt dan ook warm). Dus vandaag bijv eerst beginnen met romper korte mouwen en lang broekje en smiddags alleen in een romper, nu koelt het weer wat af en dan weer broekje aan. Ook altijd kleedje mee of in de buurt. Is 3,5 week nu.
3 maanden geleden
Onze vent was gister 3 weken en die ligt als het zo warm is in een t-shirt en korte broek, of zoals vandaag korte mouw t-shirt en lange broek. Wordt het heeeel warm dan denk ik alleen romper of met evt korte broek. Ik bekijk het steeds met verschonen of hij het goed of te warm of te koud heeft.
3 maanden geleden
Wij temperaturen bij twijfel en voelen zeer regelmatig zijn nekje of zijn temperatuur goed voelt.
3 maanden geleden
Mijn zoontje ligt dan alleen in een romper! Hij is nu 4 weken maar toen hij 2 weken was was het ook een keer zo warm, en toen ook alleen in romper! Hij hield wel goed z’n temperatuur😃