18 Reacties
25 dagen geleden
Puckababy newborn teddy met pyjama eronder en als het echt koud voelt een dekentje erover. Hij slaapt er heerlijk op als ie lekker warm aangekleed iszz
24 dagen geleden
Reactie op iris3110
Puckababy Newborn teddy slaapzak 2 TOG en alleen een romper 21 graden in he ...
Temperatuur op de babyfoon klopt heel vaak niet echt, heb ik begrepen/veel gelezen 🙈
Zou dus echt op je gevoel af gaan, en een extra laagje aandoen wellicht (zeker nu de nachten weer kouder worden).
24 dagen geleden
Reactie op iris3110
Welke babyfoon heb je? Wij hadden eerst een luvion die helemaal de weg kwijt was qua temperatuur. Soms was het in huis 21 graden en gaf dat ding 28 aan. Koekkoek
24 dagen geleden
Reactie op iris3110
Temperatuur van de babyfoon klopt vaak niet hoor!
24 dagen geleden
Wij hebben deze in de slaapkamer hangen;
https://www.bol.com/nl/nl/p/hygrometer-weerstation-luchtvochtigheidsmeter-thermometer-voor-binnen-incl-batterij-en-plakstrip-zwart/9300000142389654/
Daarmee houden we de temperatuur in de gaten en aan de hand daarvan kleed ik hem. Momenteel een teddy slaapzak van puckababy met pyjama en romper lange mouwen. Hij heeft het snel koud ..
23 dagen geleden
Reactie op Beanie85
Temperatuur op de babyfoon klopt heel vaak niet echt, heb ik begrepen/veel ...
Jaa precies! Onze meid is met bizar veel haar er uit gekomen ahaha en snel warm dus denk dat dit nog prima voor haar is en idd als het nog wat kouder word even een romper erbij!