25 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
O wauw, is het dat punt dat echt mega irritant voelt? Dan heb ik 'm gevonde ...
Hahaha yep… 👍🏽
4 maanden geleden
Mijn vliezen braken na een dutje en toen begon de bevalling gelijk. Verder geen voortekenen. Hoor hier veel dames die in alle hoop bij elk pijntje denken dat het begonnen is. Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten. Merk vanzelf wel of het écht begint of niet.
Heeft het een medische oorzaak dat je met 39 weken wordt ingeleid ondanks dat je liever hoopt dat je lichaam het zelf oppakt? Anders zou je er ook voor kunnen kiezen het nog even af te wachten toch?
4 maanden geleden
Dinsdagavond hadden ik en mijn partner sex, ik dacht nog gohh zou dit wellicht de laatste keer zijn voor de bevalling toevallig.. gezien we al tijdje niet meer regelmatig actief waren.. Daarnaast masseerde hij zoals gewoonlijk weer mijn voeten in de avond.. toen hij over de drukpunten ging zei ik nog, pas niet niet doen, straks wek je het nog op ofzo voor de grap.. 😆
Volgende ochtend werd ik heel vroeg wakker om naar de wc te gaan en kon niet meer slapen, het was 4:38 nog even geprobeerd om toch in slaap te vallen.. lukte niet en begon wat krampen te krijgen.. nogmaals naar de wc uur later.. maar kon echt niet meer slapen.. de krampen waren er maar niet echt waar ik erg veel aandacht voor had of dacht ze te gaan timen.. rond half zeven nogmaals plassen.. en dacht nog als ik nu bloed in de wc zie dan zijn de krampen wss de eerste weeën.. Bleek ik idd te bloeden, helder rood. Het is begonnen, had m’n onderbuikgevoel toch gelijk.. nog altijd beetje twijfelachtig want ja.. ik kon het niet écht geloven.. 😆 Ik/wij gingen echt uit van de 40 weken mijlpaal, gezien mijn eerdere bevallingen. Dus ik maakte m’n vriend maar wakker met de mededeling dat het begonnen was. Geen van ons beiden zag het aankomen, in de ochtend nog snel de gipsbuik gemaakt tussen de eerste weeën door. 11:45 2 cm - 12:30 5 cm 13:55 persweeën en vliezen gebroken. 13:58 onze kleine meid geboren. Phoee de laatste half uur was het afzien 🥲 maar wat is ze mooi, lief, schattig en perfect! ❤️