24 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ik heb mijn vriend de opdracht gegeven deze app te downloaden haha. Vorige ...
Hahaha wat een goed idee, dit ga ik ook doen. Vorige keer bij de voorweeen (toen ik dacht dat het was begonnen) was ik ook in mezelf gekeerd en hij hat niet helemaal door dat het pijn deed. Zegt hij: ik hoor wel wanneer het pijn begint te doen en ik er voor je moet zijn. Uhm hallo??? 🤣🤣🤣 Lompe Harry. Echt niks voor hem🤣🤣🤣 mannen ?!
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Hahaha wat een goed idee, dit ga ik ook doen. Vorige keer bij de voorweeen ...
Hahahah ja hier was hij juist veel te enthousiast met die app. Ik stond nog gewoon een beetje te keuvelen in de keuken en later samen even serie kijken in de begin fase en dan wilde hij timen. Ik zei doe ff rustig joh. Maar later toen het wel pittiger werd lagen we samen op de bank en dan kneep ik gewoon in zijn hand als hij moest timen en stopte als het over was. Dat werkte wel goed!
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Hahahah ja hier was hij juist veel te enthousiast met die app. Ik stond nog ...
Aaah fijn! Ik merkte wel al met die voorweeën dat het best nog lastig is om te bepalen wanneer een wee begint en eindigt, omdat het echt komt opzetten en afzwakt. Heb je daar nog tips voor? Ik deed het nu een beetje “ongeveer” dus zo goed mogelijk en het leek al erg regelmatig (en vlot)
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Aaah fijn! Ik merkte wel al met die voorweeën dat het best nog lastig is om ...
Hmm ik weet niet zo goed ik heb alle voorweeen en pijntjes vooraf niet echt getimed. Echte weeën toe. De bevalling begonnen was vond ik heel duidelijk. Bij mij was heg echt zo’n golf die kwam en weer ging dus met een duidelijk begin en einde.