15 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb dit precies ook!! Zodra ik naar wc moet voor nummer 2, lijkt het wel even alsof ik oefenweeën heb. Het doet ook echt pijn. Maar dan ben ik nadat de wc geweest en dan is het eigenlijk gelijk wel weer over. Klinkt ook raar🤣 maar een scheet die dwars zit, doet ook echt ontiegelijk pijn. Vind vervelend voor me partner maar die mag ik echt niet inhouden gewoon😂

4 maanden geleden

Hier hetzelfde. Al een aantal weken. Lucht in darmen of aanloop naar nr 2 levert enorm pijnlijke buiken op

4 maanden geleden

Nog een toevoeging. Ik ben al 2 keer bevallen. Ontsluitingsweeeen voelen niet aan als menstruatiekrampen. Deze weeen voel je bovenin je buik en niet onderin

4 maanden geleden

Heb dit ook precies hetzelfde. Van die menstruatie achtige krampen, en dan ineens moet ik naar de wc. En daarna is het voorbij.

4 maanden geleden

Hier ook hetzelfde sinds een week. Afgelopen nacht ook weer enorm veel pijn en daarbij maagzuur. Voel me dan echt flink beroerd. Resultaat naar de wc gaan, een rennie en kon weer slapen zonder problemen🤷‍♀️

4 maanden geleden

Ja hier hetzelfde. Bijzonder hoe je lichaam je dan zo voor de gek kan houden. Ik ben zwanger van de tweede en die krampen voelen écht hetzelfde als de eerste weeën!

4 maanden geleden

Haha ik vond echte weeën dus echt op diarree aanvallen lijken haha. Nu heb ik regelmatig een kramp en denk ik ooh zou het een wee zijn weer. En dan laat ik een scheet en dan weet ik; oh nee toch niet 😂

4 maanden geleden

Reactie op kich

Nog een toevoeging. Ik ben al 2 keer bevallen. Ontsluitingsweeeen voelen ni ...
Dat wist ik niet! 3 weken geleden had ik weeen bovenin bij mijn buik. Na check van verloskundige zat ik op 2 cm. Nu had ik gisteravond weer 5 uur lang last van weeen in bovenbuik, maar werd vanochtend helaas weer wakker zonder enig krampje 😅

4 maanden geleden

Reactie op kich

Nog een toevoeging. Ik ben al 2 keer bevallen. Ontsluitingsweeeen voelen ni ...
Aah goed om te weten! Dankjewel. Ik hoorde juist altijd het voelt als extreme menstruatiekrampen, dus daar was ik vanuit gegaan. Maar dank voor deze info! Voor mij is het de eerste dus geen idee wat ik kan verwachten 🙈

4 maanden geleden

Reactie op jinke2002

Aah goed om te weten! Dankjewel. Ik hoorde juist altijd het voelt als extre ...
Misschien voelt het ook wel voor iedereen anders 🤔 in ieder geval weet je echt meteen wel als het serieuze werk begonnen is!

4 maanden geleden

Reactie op kich

Misschien voelt het ook wel voor iedereen anders 🤔 in ieder geval weet je ...
Haha ja ik las dit maar ik kon het me niet zo herinneren dus. Maar inderdaad. Als het gaande is weet je het echt. Wat ik er vooral heel herkenbaar aan vond was de golf beweging van; het komt opzetten en gaat weer weg.

4 maanden geleden

Reactie op kich

Misschien voelt het ook wel voor iedereen anders 🤔 in ieder geval weet je ...
Ja want, mijn echte weeën voelde ik niet boven in me buik bij me vorige bevalling. Maar echt onderin me buik, rug en benen.. en als echte werk is weet je het wel inderdaad 🙃

4 maanden geleden

Dit had ik kunnen schrijven. Weet verder ook helemaal geen zinnig woord erover te zeggen maar ik herken het in ieder geval 🥲 “Fijn” dat ik niet de enige ben

4 maanden geleden

Herkenbaar, denk dat het erbij hoort 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Herkenbaar. Als ik naar de wc moet dan verkrampt ook mijn hele buik, heel anders dan voorheen. Denk dat het ook te maken heeft met ruimte gebrek in je buik misschien?