27 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Bij mijn zijn de weeën gister ook gestopt na een paar uur.. heb wel de slij ...
Afwachten of het doorzet of de vliezen breken
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Bij mijn zijn de weeën gister ook gestopt na een paar uur.. heb wel de slij ...
Nee afwachten inderdaad. Kan heel lang duren nog
4 maanden geleden
Hoe gaat ‘t verder met iedereen? Wij zijn inmiddels een week verder. Weeën zijn niet meer teruggekomen 🤷♀️
4 maanden geleden
Gisteren sinds het avond eten al wat krampen en in de nacht begon dit meer weeën te worden. Warme kruik op mijn buik hielp niet, het werd juist erger. In het ziekenhuis aangekomen duidelijk weeën activiteit te zien op de ctg. Maar de weeën zorgden niet voor ontsluiting. Na een nachtje observatie weer naar huis gestuurd met het advies nog rustiger aan te doen.
Soms voelt het net of ze je dan niet geloven omdat de weeën ineens weer zijn gestopt.😅 Nu maar afwachten wanneer de krampen weer overgaan in weeën.
4 maanden geleden
Vannacht rond 12 uur begonnen de weeën weer.. elke 6/7 minuutjes een wee en sommige heb ik echt weg moeten puffen. Rond een uur of 5 toch in slaap gevallen en nu weer wakker geworden en nergens geen last van.. zo frustrerend 🥲🥲
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Vannacht rond 12 uur begonnen de weeën weer.. elke 6/7 minuutjes een wee en ...
Zo herkenbaar. Had gisteren gewoon 2 uur lang elke 2 minuten een wee. Toch noemen ze dit harde buiken/voorweeën. Ik ben benieuwd wanneer het doorzet. Vandaag tot nu toe weinig last.