Gister om 20:00 begin ik buikkrampen te krijgen en ik zocht er niets achter maar kwart voor 10 waren ze echt heftig geworden… om 21:56 begon ik de weeën te timeren met een weeën app , die gaf aan bel je verloskundige want het waren weeën maar ik dacht nee ik kon niet geloven dat het echte weeën waren nou kon ik om half 2 ongeveer slapen tot half 3 werd ik wakker door de pijn en bleef de pijn aanhouden tot een uur of 6/7 in de ochtend en nu is het weer weg, ik heb van 22:00 tot 05:00 3 x gedoucht ,4 parachute ingenomen en een kruik maar niks hielp . Nu is de pijn weg me verloskundige gaf aan dat dit het begin kan zijn… spannend…
Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt en dat de weeën terug kwamen?
Ik zit met een k** gevoel van waarom zet het niet door waarom doet me lichaam dit😢 iemand tips of zelf ervaring met dit
Hier hetzelfde, vanacht wakker geworden van weeën duurde een uur erna gaan slapen. Vanmorgen 1 echte goede pijnlijke wee en toen stopte het weer. Zo teleurgesteld
Vannacht vanaf 3 uur tot ongeveer 6 uur met krampen/weeën wakker gelegen. Daarna in slaap gevallen en vanochtend zonder enig pijntje meer op gestaan.
Ik snap er ook weinig van. Zeker omdat mijn eerste dochter met 4/5 uurtjes geboren is.
Hier hetzelfde, vanacht wakker geworden van weeën duurde een uur erna gaan ...
Aah ja dat is echt kut , gelukkig had je niet lang pijn ik had heel de nacht pijn en kon niet slapen 🥲 en toen is het gestopt dat was zo teleur stellend😴
Kan het dan ook niet van het indalen zijn geweest? Ik had dat bij mijn dochter niet maar nu wel alsof ik moest bevallen en dan was hij weer een stukje verder ingedaald 😅.
Ik ben 40+1 weken
Ik ben 38 weken en heb 1cm. Tis m'n 3e en de 2e had ik bij 38 weken een controle en bleek ik 4 cm te hebben en die dag is het nog geboren. Ik vrees dat ik m'n verwachtingen moet bijstellen bij deze geboorte
Dit heb ik in week 37 gehad. Ben nu 39+5🫣 kan wel echt janken dat t allemaal niet doorzet.
Ben mijn slijmprop in delen aan t verliezen dus daar hoeven we geen hoop op te hebben haha.
Bij ieder ding denk je nu Jaaaaa eindelijk maar dan daarna de teleurstellende gedachten van mijn lijf pfff
Ik ben 38 weken en heb 1cm. Tis m'n 3e en de 2e had ik bij 38 weken een con ...
Ah ja dat is wel stom wanneer gaan ze strippen voor je ? Met hoeveel weken ik wil dit namelijk ook vragen als ik morgen controle heb en al ontsluiting heb
Dit heb ik in week 37 gehad. Ben nu 39+5🫣 kan wel echt janken dat t allema ...
Oh pff wat naar vooral omdat het zo lang duurt voor jou bijna 3 weken later en nog steeds geen baby 🥺die zit te lekker daar en ja idd echt teleur stellend dit