81 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Nee baby was al helemaal ingedaald en vast in de bekken 🥳
Dat scheelt weer 😁. Hopen dat we dan snel inze baby's in onze armen hebben. Ben er zelf wel beetje klaar mee, zaterdag op zondag nacht en overdag ook al krampen gehad 😅. Maar die van vannacht waren heftiger.

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Met hoeveel weken hebben ze je vliezen gebroken ?
Ik was toen uitgerekend. 40.1 ofzo. Maar ik had al een week of anderhalf weeën (ze zeiden steeds ja dit zijn voorweeën) maar ze gingen me echt steeds meer pijn doen en op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer bleek dat ik gewoon gek genoeg geen ontsluiting kreeg?! Dus toen zeiden ze kom maar we gaan je vliezen breken en de weeënopwekkers starten. Toen heeft het nog 12 u geduurd 🫥

4 maanden geleden

Ik heb dit ook al een week, maar zet nog niet door. Zo vervelend 😣

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Ik heb dit ook al een week, maar zet nog niet door. Zo vervelend 😣
Same......

4 maanden geleden

Zo herkenbaar dit! Een paar dagen geleden had ik dit ook, tot drie uur 's nachts wakker gelegen. Mijn darmen leegden zich ook, alsof mijn lichaam zich klaarmaakte voor de bevalling. Uiteindelijk om drie uur in slaap gevallen en de volgende dag was er niets meer aan de hand. En nu nog steeds niet 😅 Echt even omschakelen, vond ik. Je stelt je er al een soort van op in. Nu kan het nog wel weer dagen of zelfs weken duren 🥴

4 maanden geleden

Reactie op Marjolijnnnn

Dat scheelt weer 😁. Hopen dat we dan snel inze baby's in onze armen hebbe ...
Jaa hoop het komt goed

4 maanden geleden

Reactie op annesv92

Ik was toen uitgerekend. 40.1 ofzo. Maar ik had al een week of anderhalf ...
Awww ja is echt heftig ja die pijn

4 maanden geleden

Reactie op MamaDMS

Zo herkenbaar dit! Een paar dagen geleden had ik dit ook, tot drie uur 's n ...
Pffff hoop dat het goed komt en snel gebeurt

4 maanden geleden

Waarom je lichaam dit doet? Om zich voor te bereiden 🫣 je baby heeft een lange weg te gaan om er uit te komen en dat kost ook veel voorwerk! Dit klinken als voor weeen. Als het wegtrekt onder de douche en paracetamol is het nog niet het echte werk. Het kan wel zorgen voor ontsluiting hoor maar dat verschilt per persoon! Het is wel een goed teken! Het komt op gang. Succes 🍀❤️🪻

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Waarom je lichaam dit doet? Om zich voor te bereiden 🫣 je baby heeft een l ...
Hey ja het waren echt geen voorweeen paracetamol kruik en douch hielp niet 😬werd alleen maar erger onder de douch lekker het voor mijn gevoel

4 maanden geleden

Reactie op lyla105

Same......
Ik vind het ook slopend. Iedere keer denk je: het begint. En dan val je weer in slaap of is er de dag erop ‘niks’ aan de hand. Ik moet wel zeggen dat er niet meer niks is, ik voel wel echt dat mijn lichaam continue zeurende krampen heeft of drukkend gevoel geeft onder. Hoelang nog???! 😂

4 maanden geleden

Maandag gaan ze bij mij strippen, maar hoop toch nog wel dat hij zich voor die tijd zelf meld...

4 maanden geleden

Reactie op lyla105

Maandag gaan ze bij mij strippen, maar hoop toch nog wel dat hij zich voor ...
Aaah oke succes !! Hoeveel weken ben je ?

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Aaah oke succes !! Hoeveel weken ben je ?
Thanks! Vandaag 39w4d

4 maanden geleden

Reactie op lyla105

Thanks! Vandaag 39w4d
Oh dan lopen wij gelijk! Vrijdag 5 juli uitgerekend dus? Ik heb morgen afspraak bij mijn verloskundige. Ga ook even vragen of ik eventueel maandag erop gestript kan worden als ze er dan nog niet is.. misschien dat ik zelfs al vraag hoe ze erover denkt om morgen al eens te kijken wat er mogelijk zou zijn

4 maanden geleden

Reactie op lyla105

Thanks! Vandaag 39w4d
Spannend succes! Je bent 1 week voor mij ik ben vandaag 38+4🤗

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hey ja het waren echt geen voorweeen paracetamol kruik en douch hielp niet ...
Ja dat kan hoor! Voor werk kan ook echt pijn doen 😭 is dit je 1e?

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Jaa me eerste kindje verloskundige denkt dat dit het begin is 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Mijn voorweeen waren wel een beetje gevoelig maar dit was geen gevoelig dit was echt PIJN

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Oh dan lopen wij gelijk! Vrijdag 5 juli uitgerekend dus? Ik heb morgen afsp ...
Yes, ze gaven bij mijn afspraak vandaag aan dat ze het in hun praktijk vanaf 40 weken doen, en dat er vanaf 41 weken ook wetenschappelijk bewijs is voor effectiviteit. En bij mij werden ook mogelijkheden voor inleiding besproken. Hopelijk gaan ze dit bij jou ook bespreken!!