81 Reacties
4 maanden geleden
Vervelend die onzekerheid! Bij mijn eerste heeft het ook heel lang geduurd, vanaf dat de eerste wee begon heb ik drie dagen en nachten flinke weeen gehad maar ze bleven onregelmatig komen dus ze geloofden niet dat het door zou zetten. Omdat ik door de weeen niet kon slapen mocht ik in het ziekenhuis een nachtje slapen zodat ik wat meer uitgerust zou zijn als het wel door zou zetten. Toen bleek ik toch al 8cm ontsluiting te hebben! Binnen anderhalf uur lag mijn kleine mannetje in mijn armen🥰 het kan dus ook anders gaan dan iedereen denkt..
4 maanden geleden
Veeg me op... Heb t nu weer. Ga net liggen dikke krampen vrij kort achter elkaar.... Kwartier later doeiiiii ik heb je voor de gek gehouden lekker uh puh bluuuh
4 maanden geleden
Reactie op rs2024
Haahhahahaha dat is zo vervelend , ze zeggen dat sex de bevalling opwekt of ...
Haha hou een ander voor de gek 😂 ik heb nog geen klein meisje in mijn armen en mijn man wil gewoon niet meer omdat mijn libido weer toren hoog is 😂 (ik wordt gewoon afgewezen 🥲) dus de satisfier is nog nooit zo vaak opgeladen als de laatste 3 weken. 😂😂😂
4 maanden geleden
Reactie op First1
Ik ervaar nu weeën, alleen weer onregelmatig, vorig weekend in t ziekenhuis ...
Meid ik zou echt bellen me verloskundige gaf aan dat hun daarvoor zijn en je het beste advies van de verloskundige kan krijgen ik zal gewoon even bellen vooral als je je niet goed voelt laat me weten wat ze heeft gezegd🩷
4 maanden geleden
Reactie op First1
Ja we moeten komen
Succes 🩷 en indd laat maar iets weten als t kan 🩷
4 maanden geleden
Reactie op rs2024
Jaa me eerste kindje verloskundige denkt dat dit het begin is 🫣
Whaa succes!!! 🍀🪻
4 maanden geleden
Reactie op First1
Voorweeën again…. Mentaal gaat t me dit opbreken merk ik.
Owww ellende is dat. Ik voel met je mee. Bij mijn eerste zolang dat gezeur gehad. Mijn man heeft toen uiteindelijk gezegt en nu is het klaar jullie gaan dr helpen want dit houd ze niet langer meer vol. Mijn voorweeen waren achteraf gezien gewoon echte weeën alleen kwam de ontsluiting maar niet op gang.
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Owww ellende is dat. Ik voel met je mee. Bij mijn eerste zolang dat gezeur ...
Ja ben nu nog maar 35 weken. Ze willen het zolang mogelijk rekken, wat ik begrijp hoor. Maar het wordt nu een mentaal iets. Je denk oeeee t komt en dan weer niet. Zei al tegen mn man. Wanneer moet ik dan bellen.
Maarja ze hebben mij wel opgenomen. Mijn eerste was ook met 36 weken geboren.