81 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op First1

Ja maar alles zit potdicht. Heb een prik gehad voor de nacht om te slapen m ...
Ah pffff hopelijk komt t snel goed nog eventjes volhouden 😢

4 maanden geleden

We zitten op dit moment weer thuis. Geen baby geen weeën meer. Voelt echt alsof mijn lichaam mij in de steek laat. 3 uur lang alles weg staan puffen voor saus.. geen ontsluiting niets, geen weeën meer, helemaal niets.

4 maanden geleden

Reactie op First1

We zitten op dit moment weer thuis. Geen baby geen weeën meer. Voelt echt a ...
Ah wat jammer mop ! Komt goed is bijna tijd

4 maanden geleden

Reactie op First1

Naar is dat. Ik had dit precies zelfde zo frustrerend. Maar he uiteindelijk komt goed en vergeet je het ook wel weer ik spreek uit ervaring 😅 Probeer vooral niet te gaan frustreren en geef je over aan het proces wat je lichaam doet. Dat is wat ik ervan geleerd heb. Mijn tweede was totaal anders maar nu helaas ook veel krampen en gezeur af en toe de gedachte van ahnee he t word toch niet hetzelfde gedoe als bij m'n eerste maar ik laat het los. Dat is uiteindelijk het beste 💙

4 maanden geleden

Reactie op First1

Hey! Houd hoop, laat vooral los want uit ervaring: ik zat ‘s ochtends echt pot dicht en in de avond 2 cm. Alles kan! Mijn mama had hetzelfde in de ochtend en met avond eten braken haar vliezen en mijn broertje is toen diezelfde dag nog geboren. Je lichaam is echt bezig ookal lijkt het je in de steek te laten. Maar het is ècht ergens goed voor❤️

4 maanden geleden

Thnx voor jullie lieve woorden. Merk gewoon dat het mentaal wat doet omdat ik het gevoel heb niet op mijn lichaam te kunnen vertrouwen. Ik bel bijna nooit, maar dat komt ook omdat mijn andere kleine weggebracht moet worden naar opa en oma en mijn man weer met mij moet rijden naar t ziekenhuis. “Voor saus”, dus het is allemaal zo dubbel.

4 maanden geleden

Reactie op First1

Thnx voor jullie lieve woorden. Merk gewoon dat het mentaal wat doet omdat ...
Ja dat begrijp ik , nog eventjes wachten je bent bijna aan de beurt ik begrijp echt dat dit mentaal zwaar is !

4 maanden geleden

Ik heb dit precies zo meegemaakt vannacht. Na gemeenschap gisteravond. De weeen kwamen ook steeds sneller en waren echt wel pijnlijk waardoor ik me niet voor kon stellen dat dit voorweeen zouden zijn. Maar goed nu dus weer gestopt 😪

4 maanden geleden

Reactie op roosss12

Ik heb dit precies zo meegemaakt vannacht. Na gemeenschap gisteravond. De w ...
Zou eventueel voor ontsluiting kunnen hebben gezorgd dat was het bij mij dus 🥰 dus is nooit voor niks

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Zou eventueel voor ontsluiting kunnen hebben gezorgd dat was het bij mij du ...
Dat hoop ik inderdaad.. hoe is het nu bij jou?

4 maanden geleden

Reactie op roosss12

Dat hoop ik inderdaad.. hoe is het nu bij jou?
Gister gechekt vanwege de pijn die ik heb gehad afgelopen week 1cm maar me baarmoederhals is 50% verstreken , ik ga vandaag caster olie innemen en kijken of het meer voor me kan betekenen

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Gister gechekt vanwege de pijn die ik heb gehad afgelopen week 1cm maar me ...
Een verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting zegt helaas niks.. had precies hetzelfde met 32 weken en mn dochter is pas met 39+6 gelopen. Je kan weken lopen met de eerste 2/3 cm ontsluiting. Verweken kan ook al eerder gebeuren, dat had ik helaas.

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Een verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting zegt helaas niks.. had pr ...
Geboren*

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Een verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting zegt helaas niks.. had pr ...
Ja dat weet ik wel , maar ik had eerst geen ontsluiting maar door die weeën kwam die ontsluiting gaf me verloskundige aan wat ik probeerde te zeggen dus dat die weeën niet voor niks waren

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ja dat weet ik wel , maar ik had eerst geen ontsluiting maar door die weeën ...
Ah zo nee die voorweeën zijn als je het zo bekijkt wel “voordelig” als je ermee kan vorderen qua ontsluiting. Scheelt tijdens de bevalling als je al een paar cm ontsluiting hebt, maar echte weeën zullen uiteindelijk veel pijnlijker zijn & je zult daar echt verschil in merken. Hopelijk zet het snel door voor je!

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Ah zo nee die voorweeën zijn als je het zo bekijkt wel “voordelig” als je e ...
Yess hoop het ook 🤗

4 maanden geleden

Reactie op First1

Ik ervaar nu weeën, alleen weer onregelmatig, vorig weekend in t ziekenhuis ...
Vandaag de 36 weken gehaald! Wat een mijlpaal en wat enorm trots ben ik dat de kleine man nog steeds in mijn buik zit. 🤎 Ben nu wel benieuwd wanneer het gaat gebeuren. De eerste is met 36+1 geboren, dus het kan alsnog dat het vannacht komt 😂😂

4 maanden geleden

Het rommelt vandaag alweer de gehele dag. Wat ben ik er klaar mee… zet of door of blijf weg. Nu harde buiken, menstruatiekrampen en rugpijn. 😣

4 maanden geleden

Reactie op First1

Het rommelt vandaag alweer de gehele dag. Wat ben ik er klaar mee… zet of d ...
Ja dit heb ik al bijna een week en ben vandaag precies 40 weken ik ben er ook wel klaar mee elke x valse alarm 😴

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ja dit heb ik al bijna een week en ben vandaag precies 40 weken ik ben er o ...
Ja dat geloof ik zeg. Ik moet nog een paar weken.