15 Reacties
4 maanden geleden
Oww naar he! Ik leef met je mee. Helaas geen tips want zelf zit in in zelfde schuitje.
Ik ben 39.4 maar sinds zondagavond ook elke avond eind van de middag dat ik pijnlijke krampen krijg harde buiken die echt om de 5 min komen waardoor ik nu al 3x gedacht yes t gaat echt beginnen en dan toch niet. Sinds dinsdag bloed/slijm verlies...dus rommelt behoorlijk, wil zo graag ons ventje in de armen sluiten.
Ben constant misselijk en diarree extreem maagzuur en slaap amper. Zo vervelend vind ik dit. Ken ik van mijn 2 eerdere zwangerschappen totaal niet.
Vraag me af hoelang gaat dit nog zo door dan🫣
Helaas geen tips
Wens je veel succes hopelijk beval je snel!
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Oww naar he! Ik leef met je mee. Helaas geen tips want zelf zit in in zelfd ...
Wat vervelend voor je ook! Bij mij precies het zelfde voortdurend harde buiken en roze bloed slijmverlies. Heb ook behoorlijk last gehad van diarree😮💨😮💨
Jij ook veel succes, hoop dat je de kleine snel in je armen mag sluiten ❤️
4 maanden geleden
Hoihoi,
Vervelend hè als strippen niks oplevert... Heb je al een aantal cm ontsluiting?
Ik slik van 37 weken pilletjes voor de verweking van m'n baarmoedermond en zat begin deze week al op 2 cm. Morgen weer controle, ben benieuwd hoe het dan is.
Mijn verloskundige gaf aan dat vliezen breken evt bij 2-3 cm mogelijk is. Misschien is dit ook een optie voor jouw?
4 maanden geleden
Ik heb zojuist nog een strippoging gehad ook de laatste volgens de vk want er valt niet meer los te wroelen. Heb nu wel echt helder rood bloedverlies en krampen / voorweeën elke 10 minuten met regelmaat. Dus hoop dat het mag doorzetten.
4 maanden geleden
Wat zowel voor m'n schoonzus hielp en mij is extreem heet eten 😂 ik had maandag avond rond 2300 hap wasabi gegeten ik ging kapot, en om half 7 kreeg ik de eerste weeen en om half 11 is ze geboren 🤣🤣
4 maanden geleden
Hahahaha nou ik ben er helemaal mee gekapt. Elke hap spicy food lig de de complete nacht wakker van de buikpijn/maagzuur en ik hou ervan he. Niks om bevallen op te wekken 😂
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Hahaha
Ja ik ook met alle trucjes
Al die spinning baby oefeningen zere bek ...
Ohja ik at sws niet spicy om de baby te laten komen, heb liever dat die nog even blijft zitten 😂
4 maanden geleden
Al sinds gister avond half 9 lichte weeën. Ze doen helaas niks voor de ontsluiting dus het is afwachten wanneer en of het doorzet. Met een beetje pech heb ik deze krampen tot de keizersnede dinsdag. 🥲
4 maanden geleden
Ik had iets soortgelijks. Maar ik was met name bang dat ik te weinig slaap zou krijgen. Toen gaf de VK direct aan dat we het ziekenhuis konden bellen voor een slaapconsult.
Dit betekent eigenlijk gewoon dat je in het ziekenhuis komt slapen met medicatie, zodat de heftigheid qua voelen afneemt en je wel kan slapen.
Wellicht iets om eens te vragen.
Bij mij werd het al aangeboden na 1 nacht niet slapen.
Ik dacht dat ik valse start had. Want zetten niet door. Maar toen ze even ging kijken of ze kon strippen bleek die valse start (had lichte weeen 15u lang om de 8 a 10 min, dus ik dacht dat t niets was) voor 9 cm ontsluiting te hebben gezorgd 😅
4 maanden geleden
Hoi Mama's, ik ben donderdag de 11e bevallen ! In de ochtend rond 11u kwam de vk toch nog even langs voor een laatste strippoging. Deze werkte best snel en rond 13:30 begon ik langzaamaan weeën te krijgen om de 10 minuten. Toen se langs kwam rond 14:30 zat ik blijkbaar al op 3cm. Direct na het ziekenhuis geweest en om 15u zat ik rond 4cm en 17:13 is ze geboren! Het ging best snel waardoor ik flink in shock raakte maar ben blij dat het allemaal gebeurd is. We zitten nu helemaal in de wolken met onze prinses 🩷