194 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb dit bij mijn eerste kindje gehad! Dacht ruim 8 weken te zijn maar bleek toen 6 weken met een kloppend hartje, gewoon prima gegaan. Waarschijnlijk een onregelmatige cyclus geweest (was pas 1x ongesteld geworden na het stoppen van de pil). Nu volgens de laatste menstruatie dik 9 weken maar denk dat het nu pas tussen de 7-8 is. Kan ook een late eisprong zijn geweest😊

7 maanden geleden

Hier ook de twijfel of ik week terug gezet wordt maar ze lieten het nu maar staan en kijken bij de volgende echo wel😜

7 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Ik heb dit bij mijn eerste kindje gehad! Dacht ruim 8 weken te zijn maar bl ...
Ik heb ovulatietesten gedaan dus ze dachten het te kunnen weten😔

7 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Hier ook de twijfel of ik week terug gezet wordt maar ze lieten het nu maar ...
Dat is in ieder geval een stuk positiever dan het bericht dat ik net kreeg🙏🙏

7 maanden geleden

Hier ook die ervaring met mijn vorige zwangerschap met helaas een negatieve uitkomst. Met 8 weken een week terug gezet, daarna twee goed echo’s nog gehad en met de termijnecho bleek toch met 11 weken het hartje gestopt te zijn. Ik hoop dat het bij jullie positief af gaat lopen🤞🏻

7 maanden geleden

Hier net zo! Vorige week dacht ik 6,5 te zijn en bleek 5,5 te zijn dus schrok ook En vandaag weer echo gehad en vergeleken met rechts de 1e flink gegroeid dus Verloskundige vertelde mij dat dat prima kon doordat er een late eisprong is geweest .. dus zou echt niet je hoop verliezen hoor als je een mooi hartje hebt zien kloppen

7 maanden geleden

Ja werd 5 dagen terug gezet .. Ik dacht 7.3 en was gemeten op 6.5. Volgende meting met 2 weken meer duidelijkheid. Dacht het wel ongeveer te weten, dacht de innesteling gemerkt te hebben.. Maar de verloskundige vond er niets vreemds aan. En het hartje klopte goed. Ik maak me er (nog) niet heel druk over.

7 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Ik heb ovulatietesten gedaan dus ze dachten het te kunnen weten😔
Hey Eknein, Weet je zo hoe groot je vruchtje gemeten was? Ik heb hier vandaag helaas dezelfde ervaring, mijn vruchtje was maar 5,8mm terwijl ik al 7 weken ben.. Kreeg idd ook hetzelfde bericht: waarschijnlijk geen goed nieuws..

7 maanden geleden

Reactie op Kaatje123456

Hey Eknein, Weet je zo hoe groot je vruchtje gemeten was? Ik heb hier vand ...
Zelfs nog wel kleiner dan dat geloof ik… wél met kloppend hartje dus zoo dubbel…😭

7 maanden geleden

Reactie op mld28

Hier net zo! Vorige week dacht ik 6,5 te zijn en bleek 5,5 te zijn dus schr ...
Dat geeft hoop❤️

7 maanden geleden

Ja, dat kloppend hartje had ik ook!! Moeilijk hè? Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik duim voor ons allebei!

7 maanden geleden

Reactie op Kaatje123456

Ja, dat kloppend hartje had ik ook!! Moeilijk hè? Maar de wonderen zijn de ...
Poh echt wel!! Zo pittig😕. Ik duim mee🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 mag je ook op korte termijn terug?

7 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Poh echt wel!! Zo pittig😕. Ik duim mee🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 mag je ook op korte ...
Volgende week dinsdag! En jij?

7 maanden geleden

Geen zorgen!! Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, en nu weer. Dit kan verschillende redenen hebben. Maar het kan zijn dat het straks met de termijn echo heel anders uitpakt.

7 maanden geleden

Reactie op Kaatje123456

Volgende week dinsdag! En jij?
Volgende week maandag in de avond. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 voor goed nieuws voor ons beide

7 maanden geleden

Reactie op Eeeefxx

Geen zorgen!! Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, en nu weer. Dit ...
Dankjewel!! Maandag weer terug, we houden hoop🙏🙏

7 maanden geleden

Hier 2x meegemaakt, kloppend hartje maar vruchtje te klein, (week en anderhalve week achter) helaas bij mij geen goede afloop beide keren.. (echo daarna hartje gestopt... :-( ) Ik duim voor je, dat bij jou wel goed gaat. gelukkig lees ik hier nu ook dat het wel goed kan gaan!

7 maanden geleden

Hey, wij hebben gister hetzelfde nieuws gehad. Kregen ook al folders mee over een miskraam e.d. Wel een hartje maar ook 5 traag en te klein. Moet maandag terug als het niet eerder uit zichzelf stopt. Vrij negatief nieuws direct terwijl het nog niet af voelt omdat er wel iets leeft.

7 maanden geleden

Ik heb gister ook de 1e echo gehad. Ik zou volgens eigen berekening 7+6 zijn. Maar op de echo was een vruchtje te zien van 6+1. Het hartje klopte heel traag. Ik moet ook helaas van het ergste uitgaan. Heb dinsdag nog een echo. Maar zie het somber in helaas.

7 maanden geleden

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ik dacht toen zelf al 9 weken te zijn, maar het vruchtje was vergelijkbaar met 7 weken. Dit kwam bij mij waarschijnlijk door de late eisprong. Mijn zoontje is inmiddels 3 jaar. Dus ik zou gewoon goede hoop houden! Nu volgens mijn laatste menstruatie 8+2 en morgen mijn eerste echo. Ben heel benieuwd. 🍀