194 Reacties

vor 8 Monaten

Reactie op Suuskexx

Net weer een nieuwe echo gehad en het was niet goed. Het vruchtje ben ik kw ...
Heel veel sterkte!!

vor 8 Monaten

Reactie op Suuskexx

Net weer een nieuwe echo gehad en het was niet goed. Het vruchtje ben ik kw ...
Ah wat verdrietig zeg😢 en wat vervelend dat de wachtijd zolang is voor medicatie.. ik hoop voor je dat je lichaam het zelf op gaat pakken. Heel veel sterkte❤️

vor 8 Monaten

Reactie op Suuskexx

Net weer een nieuwe echo gehad en het was niet goed. Het vruchtje ben ik kw ...
Heel veel sterkte gewenst! Ik heb gister ziekenhuis gebeld en kan 2 januari terecht en direct medicatie krijgen dus ik hoop dat het mee valt qua wachttijd voor je! En uiteraard zou natuurlijke wijze nog mooier zijn. Ik wacht met je mee❤️

vor 8 Monaten

Reactie op belise

Heel veel sterkte gewenst! Ik heb gister ziekenhuis gebeld en kan 2 januari ...
Hoe gaat het nu met je? Ik heb gelukkig gisteren een natuurlijke miskraam gehad. Het was wel heftig maar ben blij dat ingrijpen verder niet nodig was en dat ik nu zo het nieuwe jaar in kan 😊

vor 8 Monaten

Reactie op Suuskexx

Hoe gaat het nu met je? Ik heb gelukkig gisteren een natuurlijke miskraam g ...
Oh wat fijn! Ofnaja de miskraam niet maar dat het op een natuurlijke wijze is gegaan wel! Ik heb gister gesprek gehad en medicijnen mee gekregen gister om 14:30 eerste pil ingenomen dus zometeen de rest en hopen dat het in 1x goed gaat. Hoe gaat het nu met je? Minder pijn? En hoe gaat het mentaal?

vor 8 Monaten

Reactie op Suuskexx

Net weer een nieuwe echo gehad en het was niet goed. Het vruchtje ben ik kw ...
Heel veel sterkte… 😔

vor 8 Monaten

Ik heb net een controle echo gehad maar helaas was mijn baarmoeder nog niet schoon dus wordt er een verwijzing gemaakt naar de gynaecoloog in het ziekenhuis om een tweede medicatie ronde te krijgen. Het verbaasde de verloskundige wel aangezien ik al sinds vrijdag niet meer bloed. Pff had gehoopt dat de hele ellende nu wel klaar zou zijn maar helaas nog niet.

vor 8 Monaten

Reactie op belise

Oh wat fijn! Ofnaja de miskraam niet maar dat het op een natuurlijke wijze ...
Hoe is het gegaan? Is de medicatie goed aangeslagen? Hoop dat alles is goed gegaan met je! Het gaat op zich wel goed met me. De pijn was weg zodra ik het vruchtje verloor. En ik ben ook schoon gelukkig, niets meer te zien op de echo. Alleen ik wacht nu tot het stopt met bloeden. Dan kan ik voor mijn gevoel pas echt weer verder… Vind het ook fijn om weer intiem te zijn met mijn man, maar dat mag dus nog niet 😊 Verder vind ik het soms nog steeds onrealistisch aanvoelen. Ik ben nu weer aan het werk, mijn collega’s weten van niets en dus ook niet dat er tijdens de vakantie dat allemaal gebeurd is. En ik ben weer mezelf, geen zwangerschapsklachten meer, net of het nooit gebeurd is. Heel apart.

vor 8 Monaten

Reactie op Cwjnsn

Ik heb net een controle echo gehad maar helaas was mijn baarmoeder nog niet ...
Wat vervelend voor je! Hoop dat je snel terecht kan!

vor 8 Monaten

Reactie op Suuskexx

Hoe is het gegaan? Is de medicatie goed aangeslagen? Hoop dat alles is goed ...
Heyhey, lief dat je het vraagt! Fijn dat bij jou de pijn meteen weg was! Bloed je nog heftig of valt het mee? En idd tis heel raar dat niemand er vanaf weet tis echt wat wat van jou en je vriend/man is. Gaan jullie het ooit wel vertellen ? Bij mij is de medicatie aangeslagen. Ik schrok wat van het bloedverlies oh en van hoe groot het weefsel was. Bij mijn eerdere miskraam zat er geen vruchtje in et zakje dus was et net niets. Moest ik even aan wennen. Ik moest de 2e strip van de pillen voor de zekerheid innemen zodat alles eruit zou komen. Dus kreeg pas echt kramp na de 2e strip dus al na dat ik de miskraam had gehad. Ik hoop voor jou en je vriend/man dat jullie snel weer een positieve testen in jullie handen hebben🍀 tis jullie gegund!

vor 8 Monaten

Hoi allen, Allereerst wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Ik schrik er wel een beetje van dat jullie niets verteld hebben aan Fam, vrienden en collega’s.. Ik had in juni een miskraam en ben er heel open en eerlijk over geweest richting mijn omgeving wat mij echt heel erg heeft geholpen in het verwerken er van.. Ik kreeg veel steun etc.. Daarnaast heb ik een traject gevolgd bij een miskraam begeleidingscoach omdat ik merkte er veel verdriet van te hebben en vooral het vertrouwen kwijt te zijn in mijn eigen lichaam. Voel je niet verplicht, maar delen met je omgeving kan echt opluchten. Daarnaast kwam ik er toen pas achter hoeveel mensen dit mee hebben gemaakt.. er was veel herkenning.. Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

vor 8 Monaten

Reactie op Prullie89

Hoi allen, Allereerst wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Ik schrik er ...
Dankjewel! Ik heb het wel gedeeld aan een kleine groep; mijn ouders en twee vriendinnen. Dus staan er zeker niet alleen voor 😊 en totaal niet gepland maar spontaan gedeeld met mijn leidinggevende vandaag. Die vertelde dat zijn vrouw en hij hetzelfde hebben meegemaakt. Het delen is idd fijn. Maar wil ook niet iedereen indirect vertellen dat we een tweede kinderwens hebben (iedereen denkt van niet maar we zijn van gedachte veranderd 🤗) en Idd echt veel mensen die gelijke ervaringen hebben. Ook de gynaecoloog in het ziekenhuis en mijn verloskundige. Dat geeft wel steun en hoop 😊 jij ook een dikke knuffel!

vor 8 Monaten

Reactie op belise

Heyhey, lief dat je het vraagt! Fijn dat bij jou de pijn meteen weg was! ...
Wat lief! Ik bloed nog steeds maar meer een matige ongesteldheid. Maar helaas wordt het nog niet echt minder. Hopelijk snel! Ik wil eigk nog niet delen dat we nog een kinderwens hebben pas als ik een goede zwangerschap heb 🤗 het zal voor velen namelijk echt een grote verrassing zijn. Dus wil zoiets leuks niet delen met iets verdrietigs… Dat kan ik me helemaal voorstellen! Ik was daar ook erg van geschrokken. Heb je nu nog last? En hoe voel je je verder? Veel sterkte met dit verlies en ik hoop hetzelfde voor jou 😘