194 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Mijn verhaal lijkt enorm op dat van jou… vruchtje gegroeid maar echt niet g ...
Wat heftig😢 heel veel sterkte & niet op geven!

9 maanden geleden

Morgen eindelijk de tweede echo. Zo dubbel deze week. Bang dat het fout is en hoop dat er toch iets te zien is. Continue van het ene gevoel naar het andere. Iedere dag bang voor bloedverlies maar alles is rustig gebleven, maar misschien ook wel te rustig? Hopelijk is het morgen snel 13.30u en weten we meer. Hoe gaat het met jullie?

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Morgen eindelijk de tweede echo. Zo dubbel deze week. Bang dat het fout is ...
Ik snap je gevoel. Spannend, ik duim voor je!🙏🏼 ik heb dan afgelopen keer wel een goede echo gehad, maar wel 2 weken teruggezet in totaal. Kan nog niet echt blij blij zijn, vind het echt te spannend nog. Laat je het morgen weten?😘

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Mijn verhaal lijkt enorm op dat van jou… vruchtje gegroeid maar echt niet g ...
😞 Heel veel sterkte en liefs voor jou 🤍🪽

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Morgen eindelijk de tweede echo. Zo dubbel deze week. Bang dat het fout is ...
Spannend, hopelijk alles goed bij je! Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn lichaam het oplost maar tot op heden helemaal niks, ja deze week is de misselijkheid toegenomen en mijn borsten staan echt op standje ontploffen. Het blijft toch lastig om het zo los te gaan laten zeg. Heel veel succes morgen.

9 maanden geleden

Reactie op S0239

Spannend, hopelijk alles goed bij je! Ik ben nog steeds aan het wachten tot ...
Dankjewel! Dat lijkt me ook verschrikkelijk. Gek dat je lichaam je zo 'in de steek' laat. De onzekerheid maakt het extra lastig..

9 maanden geleden

Ik had ook gisteravond eerste echo. Volgens Flo zou ik al 8+3 zijn, maar Vk schatte het eerder in ong 7 weken. Hartje klopte wel goed en merkte verder niet aan haar dat het anders had moeten zijn. Waarschijnlijk was mijn eisprong ook later, dus dan zou het wel kunnen kloppen. Merk wel dat ik niet teveel van dit soort berichten moet lezen, omdat daar veel onzekerheid bij komt…

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Morgen eindelijk de tweede echo. Zo dubbel deze week. Bang dat het fout is ...
Hoe is het gegaan?

9 maanden geleden

Ik dacht 7+2 te zijn nav mijn de bereking met laatste menstruatie. Echt op echo 6+5 te meten met een kloppend hartje. Mijn eisprong was volgens de ovulatie test ook op dag 18 ipv dag 14 (cyclus van 28 dagen) dus het klopt precies en de verloskundige maakte zich dus ook geen zorgen. Dus als mensen geen ovulatietest hebben gedaan kan het natuurlijk ook bovenstaande geval zijn zonder dat je dat dus weet. Dan hoef je je geen zorgen te maken. Voor de andere gevallen: heel veel sterkte:(

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hoe is het gegaan?
Helaas is er geen vruchtje te zien.😭 Nog steeds alleen de dooierzak. Mijn lichaam heeft al 3,5 week het signaal gemist dat ik niet meer zwanger hoor te zijn. Zou eigenlijk 8+3 zijn vandaag. Als het dinsdag nog niet vanzelf op gang is gekomen staat er een afspraak gepland bij de gynaecoloog om met tabletten te starten.

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Helaas is er geen vruchtje te zien.😭 Nog steeds alleen de dooierzak. Mijn ...
Wat super naar zeg :( Heel veel sterkte!

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Helaas is er geen vruchtje te zien.😭 Nog steeds alleen de dooierzak. Mijn ...
Jeetje ook al zo een rotnieuws. veel sterkte ook weer.

9 maanden geleden

Reactie op S0239

Wat een pech is het. Ontzettend verdrietig allemaal. Hopelijk komt het snel ...
Dankjewel❤️ ik moet woensdag naar het zkh. Hoop zo dat het voor die tijd al zelf op gang komt😕

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Dankjewel❤️ ik moet woensdag naar het zkh. Hoop zo dat het voor die tijd al ...
jaa dat begrijp ik, daar zit ik ook op te hopen. Wij moeten maandag weer terug voor een echo. Voel nog helemaal niks van dat het los gaat laten op dit moment.. jij wel klachten (naast mentaal natuurlijk) ?

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Helaas is er geen vruchtje te zien.😭 Nog steeds alleen de dooierzak. Mijn ...
Wat verdrietig 😢😢 veel sterkte! Ik hoop dat je lichaam het zelf gaat doen. Sterkte!❤️

9 maanden geleden

Ik heb hier helaas bij de tweede echo ook slecht nieuws gekregen. Ergens gestopt met groeien en nu amper iets te vinden/zien. Sterkte voor de dames die hier ook doorheen gaan ♥️

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ik heb hier helaas bij de tweede echo ook slecht nieuws gekregen. Ergens ge ...
jeetje wat balen zeg. Ook veel sterkte!

9 maanden geleden

Reactie op S0239

jaa dat begrijp ik, daar zit ik ook op te hopen. Wij moeten maandag weer te ...
Nee helemaal niks fysiek… pffft bij de vorige miskraam wist ik op woensdag dat het mis was en begon het op zaterdag… hoop toch zo dat datzelfde ook gaat gelden dit weekend…. 🫣

9 maanden geleden

Ik ben gisteren ook een week teruggezet.. geeft spanning aangezien mijn missed abortion ook begon met een kloppend hartje en een week teruggezet. Ik weet mijn eisprong niet maar teste 6 nov al positief (tuurlijn) volgens verloskundige kan dit gewoon, maar ik had verwacht dat ik 8 weken zou zijn ipv 7

9 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie? 😘