194 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hoe gaat het met jullie? 😘
hey, wij hebben net weer een echo gehad. Hartje is inmiddels gestopt en sinds gisteravond de eerste tekenen van bloedverlies. Helaas mocht het nog niet zo zijn ergens wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Met jou ? wanneer mag je terug

9 maanden geleden

Reactie op S0239

hey, wij hebben net weer een echo gehad. Hartje is inmiddels gestopt en sin ...
Wat verdrietig zeg. 😢 wel fijn dat je lichaam het zelf gaat doen. Ik wens je veel sterkte en hoop dat er snel een kindje mag komen!❤️ Ik ben op moment wel rustig. Mag donderdag terug komen. Heb veel aan jullie allemaal gedacht afgelopen dagen.

9 maanden geleden

Ook hier gaat het helaas niet goed waarschijnlijk. Veel bloedverlies 😕 morgenochtend echo.

9 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ook hier gaat het helaas niet goed waarschijnlijk. Veel bloedverlies 😕 mor ...
Veel sterkte😢

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Wat verdrietig zeg. 😢 wel fijn dat je lichaam het zelf gaat doen. Ik wens ...
dankjewel, jij veel succes! hoor graag of je een goede echo had. Hoop het voor je!

9 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ook hier gaat het helaas niet goed waarschijnlijk. Veel bloedverlies 😕 mor ...
jij ook sterkte!

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hoe gaat het met jullie? 😘
Woensdag naar het ziekenhuis. Buiten dat de symptomen vrijwel allemaal weg zijn echt nergens last van…. Voelt zo dubbel!! Had zo gehoopt dat mijn lijf het zelf al opgepakt zou hebben… Ik hoop echt op positief nieuws voor je donderdag❤️❤️ dacht er vandaag nog aan, als maar een van ons een wonder mag zijn en het goedkomt❤️❤️

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Woensdag naar het ziekenhuis. Buiten dat de symptomen vrijwel allemaal weg ...
Precies dat, het kan toch niet allemaal misgaan.. lijkt zoveel😪 Ik mag morgen naar de gynaecoloog. Vandaag zou ik 9 weken zwanger zijn. Mijn lijf doet al 4 weken niets uit zichzelf. Vraag me af of het uberhaupt vanzelf afkomt zo..

9 maanden geleden

Vind echt verdrietig om jullie berichten te lezen😢 pff wat heftig dat er nog niks gebeurd bij jullie! Ik denk aan jullie, en heel veel sterkte nogmaals!❤️ Ik zal het donderdag laten weten!😘

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Vind echt verdrietig om jullie berichten te lezen😢 pff wat heftig dat er n ...
En voor jou het wachten. Voor mijn gevoel moet jij heel lang wachten.. Ik ging vanmorgen nog even snel plassen voordat ik naar het ziekenhuis reed. En toen was daar ineens bloed. Niet veel maar nu wel hoop dat het spontaan doorzet. Gyn zag op de echo een bloeding achter het vruchtzakje. Dus ze heeft hier ook goede hoop op. Voor nu is het dus toch nog verder afwachten tot 22 dec.

9 maanden geleden

Ik zit hier ook op het wachtbankje. Vorige week donderdag erachter gekomen dat het hartje gestopt is met kloppen. Waarschijnlijk al ruim 2 weken inmiddels. Merk helemaal niets. Geen krampen, geen bloedverlies alleen maar zwangerschapssymptomen. Gisteren in het ziekenhuis erachter gekomen dat het ook nog eens ging om een tweeling. Ik wil het graag nog even afwachten maar ik voel me zo beroerd en verdrietig ik weet niet hoelang ik het nog trek. Ik heb medicatie mee maar ik hoop zo dat het zelf loskomt!

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

En voor jou het wachten. Voor mijn gevoel moet jij heel lang wachten.. Ik ...
Ik hoop toch zo dat het doorzet en je lijf het nu zelf oppakt🙏🙏. Wilden ze nog geen medicatie meegeven? Ik mag morgen om 11h langs de gyn… maar wil wel vragen of ik medicatie kan meekrijgen… zou het ergste graag voor de feestdagen achter de rug hebben

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ik zit hier ook op het wachtbankje. Vorige week donderdag erachter gekomen ...
Wat verschrikkelijk! Veel sterkte. Ik heb dit ook meegemaakt. M’n lichaam had 4 weken nodig om het vruchtje af te stoten. Ik had net een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor medicatie en het kwam opeens op gang. Heb vertrouwen.

9 maanden geleden

Net bij de gyn geweest. Vruchtje iets gekrompen maar nog niks wat erop wijst dat mijn lijf het zelf op gaat pakken… nu nadenken over wanneer starten met medicijnen… vind het heel lastig.. lijf nog de ‘kans’ geven het zelf op te ruimen of toch meteen beginnen…

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Net bij de gyn geweest. Vruchtje iets gekrompen maar nog niks wat erop wijs ...
Is een lastige keuze. Hoe sta je er zelf gevoelsmatig in? Kun je tegen die twijfel van afwachten wanneer het maar op gang komt? Ik weet niet of je nu nog werkt maar als je dat wel doet kan je er tegen als het ineens op het werk doorzet? Je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt maar meer vragen die je mee kan nemen in je beslissing

9 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Is een lastige keuze. Hoe sta je er zelf gevoelsmatig in? Kun je tegen die ...
Heb net alles even laten zakken en besloten om morgen te beginnen met de eerste pil en vrijdag de rest. Inmiddels weten we al 2,5 week lang (mijn allereerste bericht hierboven) dat de kans groot was dat het mis zou gaan, en al 1,5 week dat het definitief is… mijn lijf heeft het nog niet opgeruimd en op de echo leek het er ook absoluut nog niet op dat dit snel zou komen, vruchtje was iets gekrompen maar vruchtzak zat nog op de juiste plek (voor een zwangerschap dan) etc… Ik werk nog wel maar een aantal collega’s zijn op de hoogte. Heb alles uitgelegd en gezegd dat ik vrijdag hoe dan ook niet aanwezig ben…. Verder even afwachten… daar gaan ze heel fijn mee om. Reden verder ook om nu te beginnen met medicatie is het naderen van kerst. Ik ben dan een week vrij en hoop dat ik dan tot rust kan komen en alles achter mij kan laten. Dankjewel voor je bericht❤️

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Heb net alles even laten zakken en besloten om morgen te beginnen met de ee ...
oh jaa helemaal begrijpelijk. Zit in hetzelfde schuitje. Op de echo zat het vruchtje nog hoog en leek het niet gekrompen. Maar sinds zondag licht bloedverlies al lijkt dat nu weer minder te zijn... Zo ingewikkeld wat je ermee moet. Wilde het ook afwachten maar krijg meer twijfels ook inderdaad met de feestdagen voor de deur en vakantie. Sterkte de komende dagen ik wacht nog een paar dagen af bel na het weekend de verloskundige maar weer.

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Heb net alles even laten zakken en besloten om morgen te beginnen met de ee ...
Snap dat je dan die keuze maakt. Heb in augustus met een gelijkwaardige keuze gezeten, heb toen medicatie gebruikt zodat ik het ergste gehad had voordat we onze vakantie hadden. Wilde niet op vakantie zitten met medicatie. Heel veel sterkte de komende periode

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Ik hoop toch zo dat het doorzet en je lijf het nu zelf oppakt🙏🙏. Wilden z ...
Nee ze wilde niks meegeven helaas. Ik mocht wel bellen rond het weekend als er verder niks gebeurde. Precies dat gevoel heb ik ook, wil er niet met de feestdagen mee zitten. Mijn lichaam heeft het helaas nog niet verder opgepakt nu. Ik lees dat je morgen gaat starten met de medicatie! Sterkte!

9 maanden geleden

Reactie op S0239

oh jaa helemaal begrijpelijk. Zit in hetzelfde schuitje. Op de echo zat het ...
Sterkte ook❤️. Mij werd verteld dat 1 vd 2 tabletten alleen in een ziekenhuis apotheek uitgegeven mag worden. Zou daar ook rekening mee houden nu de feestdagen naderen.