194 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Ik heb vandaag toch gebeld. Heb medicatie meegekregen en bij thuiskomen na ...
Het gaat mwah/okay. Vanochtend de 4 tabletten vaginaal ingebracht. Om eerlijk te zijn had ik de pijn veeeeel erger verwacht. Wel op advies vd vk meteen gestart met aleve (nog voor innemen medicatie) en een kruik op mijn buik liggen. Het is nog steeds verre van fijn. Maar het lijkt goed los te komen (vanmiddag ook vruchtzak verloren) en daar put ik hoop uit dat de medicatie doet wat het moet doen. Hoop dat ik over 1,5 week een heel eind klaar ben en weer uit kan kijken. Hopelijk heb jij een soortgelijke ervaring🙏 wanneer moet je de volgende pillen inbrengen? Ik raad in ieder geval wel aan om het overdag/s ochtends te doen en niet voor het slapen gaan.

9 maanden geleden

Dankjewel dames voor jullie berichten, doet me goed. Ik heb een berichtje gestuurd of ik toch de vrijdag voor kerst kan komen. Als het niet goed is hoor ik het liever dan. Zodat we ook met kerst weten of het wel of niet zo mag zijn dit keer. En daarna weer vooruit kunnen kijken. Ik wil jullie super veel kracht en sterkte wensen de komende dagen en tijd. Ik hoop dat deze vervelende periode er snel op zit voor jullie! En daarna er weer een nieuw hoofdstuk kan starten.

9 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Dankjewel dames voor jullie berichten, doet me goed. Ik heb een berichtje g ...
Ik hoop dat je die vrijdag nog terecht kan!🙏🏼 laat je het nog even weten? Lief, dankjewel! 😘

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Het gaat mwah/okay. Vanochtend de 4 tabletten vaginaal ingebracht. Om eerl ...
Fijn dat je het je tot nu toe meevalt. Al is het gewoon allemaal niet fijn. Hopelijk komt alles nu af en kun je inderdaad deze periode afsluiten en een plekje gaan geven. Ik mocht meteen starten maar mocht ook wachten tot de volgende dag. En thuis werd het me even te veel en heb ik zonder verder na te denken de eerste pil om 17u ingenomen. Dus ik zal de vaginale pillen vandaag om 17u inbrengen. Ergens niet handig. Aan de andere kant dan slaapt mijn dochter en is mijn man thuis mocht ik er last van krijgen en hoef ik nergens naar om te kijken behalve naar mezelf. Hopelijk verloopt het de komende dagen goed bij je! 🍀

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Fijn dat je het je tot nu toe meevalt. Al is het gewoon allemaal niet fijn. ...
Succes vandaag!! Misschien net een uurtje eerder innemen? 2 gouden tips van mijn vk gister: 1) Aleve innemen nog voordat je de tabletten inbrengt en tijdig herhalen. 1x te laat ingenomen gister en toen merkte ik dat die toch heel wat tegengehouden heeft aan pijn 2) warme kruik op je buik Ik heb zeker wel > 12 uur last van flinke krampen gehad (na start inname), maar het ergste had ik binnen 7 uur gehad (vruchtzakje en heel hevig bloeden). Hopelijk geldt voor jou hetzelfde zodat je nog een okay nacht heb vannacht!!

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Succes vandaag!! Misschien net een uurtje eerder innemen? 2 gouden tips va ...
Dankje voor je tips! Dan ga ik die Aleve zometeen toch even halen. Werkt volgens mij gerichter dan paracetamol voor deze pijn.

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Dankje voor je tips! Dan ga ik die Aleve zometeen toch even halen. Werkt vo ...
Ik was er heel blij mee!! Is ook iets zwaarder geloof ik. Ik heb de select genomen omdat de femenax hier op was bij alle winkels😔. Maar ze doen grofweg hetzelfde.

9 maanden geleden

Heyhey, Ik raak hier wat van in de war. Ik dacht 6+6 te zijn maar bleek 6+1 te zijn 5 dagen verschil. Wel hartactie maar niets gehoord over dat et misschien een miskraam zou kunnen worden. Hoe gaat het inmiddels met je en zit het vruchtje ernog ? ☺️

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Ik was er heel blij mee!! Is ook iets zwaarder geloof ik. Ik heb de select ...
Dat was hier dus ook het geval dus ook select meegenomen. Ik heb om 17u de tabletten gezet. Kreeg na een half uur al flink buikkrampen en ik denk dat ik zojuist het vruchtzakje heb opgevangen. Hoe is het nu met jou? Wordt alles alweer een stuk rustiger?

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Dat was hier dus ook het geval dus ook select meegenomen. Ik heb om 17u d ...
Hoe gaat het? Is het nog uit te houden? Hier wordt alles rustiger en beter te doen gelukkig. Nog wel steeds krampen, maar veel minder heftig dan gister. Hopelijk neemt het bij jou ook snel af🙏

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Hoe gaat het? Is het nog uit te houden? Hier wordt alles rustiger en beter ...
Het gaat tot nu toe goed. Wel buikkrampen maar die zijn te hebben. Heb meer last van de koorts die ik sinds vanmiddag heb maar dat hoorde erbij zeiden ze in het ziekenhuis. Ben al de hele week niet fit met aan het begin van de week al paar dagen koorts. Fijn om te horen dat het al een stuk beter gaat!

9 maanden geleden

Hey dames, hoe gaat het nu met jullie? Ik ga vrijdagochtend nog een keer extra langs voor een echo. Moeten hem wel zelf betalen omdat het medisch niet noodzakelijk is voor de verzekeraar, maar dat interesseert ons even niet. Als we al iets meer duidelijkheid hebben of het wel of niet groeit zal het heel fijn zijn 😊.

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Het gaat tot nu toe goed. Wel buikkrampen maar die zijn te hebben. Heb meer ...
hey dames, hier ook net begonnen met de medicatie. Heb de eerste orale pil ingenomen en nu al best wat krampen en het loopt eruit als water. kijk nu al op tegen de komende dagen

9 maanden geleden

Reactie op S0239

hey dames, hier ook net begonnen met de medicatie. Heb de eerste orale pil ...
Hi, ik ben ook net begonnen met de medicatie. Heb nu een kwartier geleden de 1e orale pil genomen + pijnstillers (alvast voor de zekerheid). Heel veel sterkte komende dagen. 🙏🏼 Ik zie er ook tegen op.. maar heb er vertrouwen in dat het goed zal komen uiteindelijk! Sterkte😘

9 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hey dames, hoe gaat het nu met jullie? Ik ga vrijdagochtend nog een keer ex ...
Hi, goed dat je vrijdag langs gaat! Hoop echt op goed nieuws voor je🙏🏼🙏🏼 laat je vrijdag weten hoe de echo was? Ik ben net begonnen met de medicatie, hopelijk heb ik het ergste voor de feestdagen achter de rug! 🤞🏼

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hi, ik ben ook net begonnen met de medicatie. Heb nu een kwartier geleden d ...
lopen we gelijk, moet je woensdag ook 4 pillen van onderen inbrengen?

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hi, ik ben ook net begonnen met de medicatie. Heb nu een kwartier geleden d ...
en gekke vraag maar heb jij ook al krampen en loopt het er ook al behoorlijk uit? Veel sterkte

9 maanden geleden

Reactie op S0239

lopen we gelijk, moet je woensdag ook 4 pillen van onderen inbrengen?
Ja klopt, moet woensdagochtend 4 pillen inbrengen. Ik krijg nu pas beetje krampen maar nog niet heel erg, ben wel misselijk 😞

9 maanden geleden

Voor de dames die nog moeten: ik heb vandaag de vier vaginale pillen ingebracht. Ik heb ze ingebracht om 07:30, rond 10:00 begonnen er wel flinke krampen maar prima te doen met een kruik. Rond 10:30 ben ik het ‘vruchtje’ verloren (tweeling). Verder de hele dag normaal bloedverlies en krampen die komen en gaan. Het is me echt onwijs meegevallen. Ik was zo bang door alle horror verhalen hier. Wilde even iets positievers delen, voor zover het positief kan zijn natuurlijk deze hele situatie.

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Voor de dames die nog moeten: ik heb vandaag de vier vaginale pillen ingebr ...
wat fijn om te lezen, sterkte nog! hopelijk mag ik woensdagavond een gelijksoortig verhaal delen :)