194 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op S0239

wat fijn om te lezen, sterkte nog! hopelijk mag ik woensdagavond een gelijk ...
Dankjewel! Veel succes woensdag! ♥️♥️♥️

9 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hey dames, hoe gaat het nu met jullie? Ik ga vrijdagochtend nog een keer ex ...
Wat fijn! Dan heb je in ieder geval voor de feestdagen meer duidelijkheid!!

9 maanden geleden

Hoi dames, De eerste echo op 1 december ook een week teruggezet maar wel met een kloppend hartje. Helaas vanmiddag bloedverlies en een echo gehad waarop te zien was dat het hartje na 7,5 week gestopt is. Vreselijk gevoel dit… ben helemaal verslagen. Hopelijk stoot mijn lichaam het snel af want ik vind dit een heel naar idee

9 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Hoi dames, De eerste echo op 1 december ook een week teruggezet maar wel me ...
Wat een vreselijk nieuws. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt 😞 heel veel sterkte de komende tijd!

9 maanden geleden

Reactie op S0239

en gekke vraag maar heb jij ook al krampen en loopt het er ook al behoorlij ...
Hoe gaat het met je?

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hoe gaat het met je?
ja hier nu wel oke, gister weinig last. Zo de andere medicatie erin zetten. Bij jou?

9 maanden geleden

Reactie op S0239

ja hier nu wel oke, gister weinig last. Zo de andere medicatie erin zetten. ...
Ik heb de andere medicatie om 7uur vanochtend ingebracht. Vanaf half 10 gebeurd er al veel.. succes vandaag en heel veel sterkte!😘

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik heb de andere medicatie om 7uur vanochtend ingebracht. Vanaf half 10 geb ...
ja ik ben om half 11 begonnen er gebeurt nu nog weinig.Veel sterkte!!!

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik heb de andere medicatie om 7uur vanochtend ingebracht. Vanaf half 10 geb ...
ik ben zojuist het vruchtzakje verloren. Zag het vruchtje niet zitten maar gebeld met de vk. Ik heb echt bijna geen last gehad van krampen, vraag me af of die nog komen? moest plassen en floepte het eruit. Tot nu toe valt het hier dus 100% mee hoop dat dit het dan ook was. Op advies van de vk morgen nog een keer de cytotec

9 maanden geleden

Reactie op S0239

ik ben zojuist het vruchtzakje verloren. Zag het vruchtje niet zitten maar ...
Ik ben dus ook iets verloren maar ik weet echt niet of dit het vruchtzakje was.. ik twijfel echt. Verder is het bij mij nu ook niet heel heftig.. eerder rustig. Ik denk dat ik het morgen ook nogmaals ga herhalen, om hopelijk zeker te zijn dat het volgende week ‘schoon’ is.

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik ben dus ook iets verloren maar ik weet echt niet of dit het vruchtzakje ...
Kun je het omschrijven? Ik twijfelde ook maar ik had verder alleen normaal bloedverlies dus hetgeen wat ik verloor moest het wel zijn. Heb het ook gevraagd aan de verloskundige.

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Kun je het omschrijven? Ik twijfelde ook maar ik had verder alleen normaal ...
Heb je even een vriendschapsverzoek gestuurd☺️

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik ben dus ook iets verloren maar ik weet echt niet of dit het vruchtzakje ...
ja, ik kreeg het advies om het op te vangen in een vergiet. Toen kon ik het goed zien en was het ook echt een zakje van 10 cm. Vk gebeld en uitgelegd en ik heb ook even naar foto's gegoogled dat bevestigde het bij mij ook. Wellicht kun je dat nog doen.. oogt niet heel smakelijk maargoed..

8 maanden geleden

Zijn er ook dames bij, bij wie het op een ‘natuurlijke’ manier heeft losgelaten? Zo ja, hoe lang duurde dat bij jullie? Ik vind de onzekerheid over wanneer heel lastig en ook een naar idee dat het embryo nog in mijn baarmoeder zit, maar wil aan de andere kant mijn lichaam ook de tijd gunnen om het zelf te doen.

8 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Zijn er ook dames bij, bij wie het op een ‘natuurlijke’ manier heeft losgel ...
Daarentegen heb ik wel tegen mezelf gezegd dat als ik het binnen nu en een week niet verloren ben, ik wel medicatie wil nemen. Dinsdag zijn we er op de echo achtergekomen dat het hartje al ruim een week gestopt was.

8 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Zijn er ook dames bij, bij wie het op een ‘natuurlijke’ manier heeft losgel ...
Bij mij heeft het nog 4 weken geduurd. Mijn lijf was nog gewoon zwanger, met alle klachten die daarbij horen. Dat vond ik echt heel naar. Ik had die middag net een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor 5 dagen daarna ivm weekend en toen s avonds kwam het op gang.

8 maanden geleden

Reactie op Syl689

Bij mij heeft het nog 4 weken geduurd. Mijn lijf was nog gewoon zwanger, me ...
4 weken lijken mij ook heel lang! Had jij ook al constant bloedverlies die 4 weken? Ik heb sinds gisteravond bloedverlies (niet zoveel als een menstruatie) met stolseltjes en krampen

8 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

4 weken lijken mij ook heel lang! Had jij ook al constant bloedverlies die ...
Nee m’n bloedverlies kwam pas na 4 weken. Ik begrijp dat je het lang vindt, dat vond ik ook. Ik zag alleen pillen en/of curettage niet zitten.

8 maanden geleden

Vanochtend nieuwe echo gehad. Nog weinig te zeggen na de 2e echo. Het is namelijk echt millimeter werk en nu was hij inwendig en de vorige keer uitwending. De meting is daarom ook niet goed te vergelijken. Hartje klopt iig nog en het lijkt ook een normale groei te hebben t.o.v. vorige week (in hoeverre ze dat goed kan vergelijken). Verder blijft het heel onzeker. Ik heb zelf het gevoel dat het uiteindelijk misgaat gezien de berekeningen niet kloppen, maar het kan ook goed gaan. Het vervelende vind ik het wachten tot je weet waar je aan toe bent. Stel dat het fout gaat, dan ben je toch weer een hoop weken verder voordat je weer opnieuw kan beginnen… Voor nu houden we nog een beetje hoop maar ben blij als de onzekerheid erop zit.

8 maanden geleden

Net weer een nieuwe echo gehad en het was niet goed. Het vruchtje ben ik kwijt. Het is moeilijk maar ergens ben ik ook opgelucht. Dit voelde al vanaf we het nieuws hoorde niet goed meer… Dan kan het beter nu mis gaan dan later. Ik hoop alleen dat het op een natuurlijke wijze snel op gang komt. (Wachtlijst voor medicatie schijnt ook nog eens 2 weken te zijn…)