7 Reacties

4 dagen geleden

Ik niet, maar zou wel een arts raadplegen

4 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Ik niet, maar zou wel een arts raadplegen
Hebben we indd ook al gedaan alleen ze hebben 43 dagen op een afspraak te maken dus dacht mis herkenning 😅😢 vind t maar een eng gezicht

4 dagen geleden

Wanneer doet je dochter dit? Onze zoon doet dit ook wel eens als hij heel erg huilt en daarbij zijn adem inhoudt. Dan draaien zn ogen weg en wordt hij slap in mn armen. Heel naar om te zien. Dit blijken breathtaking spells te zijn. Schijnt bij jonge kinderen vaker voor te komen. Onze zoon is nu anderhalf en heeft het niet zo heel dikwijls meer (kan me niet herinneren wanneer voor het laatst). Maar toen hij jonger was had hij dit soms wel meerdere keren per dag. Maar goed, als je niet denkt dat dit het is zou ik zeker een arts raadplegen. Bizar dat je niet meteen een afspraak krijgt. En anders zou ik, wanneer je dochter het nog eens doet de huisartsenpost bellen. Misschien kun je proberen het ook eens te filmen. Kan helpend zijn voor de diagnose.

3 dagen geleden

Reactie op Erwtje724

Wanneer doet je dochter dit? Onze zoon doet dit ook wel eens als hij heel ...
Breathholding is dat inderdaad. Heeft onze jongste ook. Is naar, maar totaal onschuldig. Groeien ze vanzelf overheen.

3 dagen geleden

Reactie op Erwtje724

Wanneer doet je dochter dit? Onze zoon doet dit ook wel eens als hij heel ...
Ze doet dit op verschillende momenten als ze speelt eet niet een bepaald moment. Hebben t al op film en maar huisarts gestuurd hij vertrouwt het niet vandaar door verwijzing van het ziekenhuis alleen wachtlijst van 43 dagen

2 dagen geleden

Hier ook! Ook goed op film en gestuurd naar het ziekenhuis. Ze gaven aan dat het kan door extreme vermoeidheid (ookal denken wij van niet) tot epilepsie. Onderzoeken zijn nu nog niet echt mogelijk dus moeten het blijven monitoren. Arts maakte zich geen directe zorgen. Hopelijk ook bij jouw kleintje

2 dagen geleden

Reactie op InventieveEls799984

Hier ook! Ook goed op film en gestuurd naar het ziekenhuis. Ze gaven aan da ...
Bijzonder dat jullie te horen krijgen dat dat niet te testen is. Mijn neefje is van april en wordt nu dus 2 en groot vermoeden voor epilepsie en ja die wordt getest. Heeft zo'n test gehad met van die plakkers op zijn hoofd. Hij heeft Absences trouwens. Is tussendoor totaal niet aanspreekbaar en gaat ineens verder met praten knipperen etc.