4 Reacties

6 dagen geleden

Je kan het mengen, dus eerst een paar keer klein beetje kv en de rest afgekolfde melk en dan steeds meer kv

5 dagen geleden

Wat bedoel je met dat ze er niet tegen kon? Krampjes? Of erger? Misschien is ze allergisch voor koemelk? Dan gaat de extra care niet lukken. Denk dan aan projectiel braken, uitslag, heel veel onrust. Was het niet zo erg dan zou je kunnen proberen te mengen. Dus eerst 30ml water en 1 schepje en de rest aanvullen met moedermelk. Gaat dat goed. Dan 60ml water en 2 schepjes en de rest aanvullen met moedermelk enz. Apart verwarmen en dan pas samenvoegen

5 dagen geleden

Reactie op kich

Wat bedoel je met dat ze er niet tegen kon? Krampjes? Of erger? Misschien ...
Krijsen na een flesje, ook uitslag maar wij dachten dat het van het huilen kwam. Dit was afgelopen zaterdag na de extra care fles niet. Ik denk dat ik dan ga proberen te mengen zodat ze rustig aan de smaak kan wennen

5 dagen geleden

Ons zoontje neemt de kunstvoeding ook niet makkelijk. Wij mengen, en dat gaat nu goed. Opbouwen doen we wel heel rustig (ook vanwege krampjes). Wij zitten nu op 90 ml kunstvoeding (3 schepjes) en dan aanvullen tot 150 ml met borstvoeding (verhouding ongeveer 90/60). Ik wil vandaag proberen om 120/30 te doen, kijken hoe dat gaat. We doen inmiddels 2 flesjes deze combi.